k heb gister mijn schouders en trap getraint en word vanochtend wakker met fikse spierpijn in me schouders en trap, dit is nou niet echt zo erg maar k heb anders nooit spierpijn(zlefs niet lichte spierpijn) als ik mijn schouders en trap getraint heb.
Spierpijn??
Collapse
X
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postk heb gister mijn schouders en trap getraint en word vanochtend wakker met fikse spierpijn in me schouders en trap, dit is nou niet echt zo erg maar k heb anders nooit spierpijn(zlefs niet lichte spierpijn) als ik mijn schouders en trap getraint heb.
En waarom open je hier een topic voor?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
-
Nieuwe oefening gedaan? meer gewichts genomen als normaal, meer reps gemaakt als normaal? meer sets gedaan?
als je de intensiteit maar genoeg verhoogt, krijg je altijd wel spierpijn. Ook variatie en dus een nieuwe prikkeling kan zorgen voor spierpijn.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
nee geen van allebij.
Ik heb heerlijk geslapen en me oefeningen en gewicht waren hetzelfde als vorige week.
Alleen de dag van training was anders dan vorige week, normaal donderdag schouders en trap en dinsdag borst triceps.
Nu was het dus andersom dinsdag schouders trap, en morge ga ik borst doen.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postnee geen van allebij.
Ik heb heerlijk geslapen en me oefeningen en gewicht waren hetzelfde als vorige week.
Alleen de dag van training was anders dan vorige week, normaal donderdag schouders en trap en dinsdag borst triceps.
Nu was het dus andersom dinsdag schouders trap, en morge ga ik borst doen.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postmaar k heb anders nooit spierpijn(zlefs niet lichte spierpijn)Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Ik heb juist altijd begrepen dat spierpijn inhoud dat er kleine scheurtjes in je spieren zijn ontstaan. En dat dat komt omdat je toch ergens iets niet goed doet. Ik sport me helemaal de tering, maar heb zelden spierpijn en toch boek ik vooruitgang. Hoe kan dat dan ?beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Omdat het niet zo is dat je alleen vooruitgang boekt als je spierpijn hebt. Veel mensen vinden het ene lekker gevoel, maar het is niet noodzakelijk om spierpijn te hebben om vooruitgang te boeken."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostIk begin ineens heel erg aan je trainingsintensiteit te twijfelen... Was je niet van plan de nieuwe Mr O. te worden? Zorg op z'n minst dat je elke training je spiergroepen afbeult en de dag erna niet meer kunt lopen van de pijn, want op deze manier kom je natuurlijk nergens..
alleen nu ik 3 weken geen lb heb getraind staat me hele rug stijf van 2 werksets deadlift... vooral me latsGroeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: