Trainen jullie je benen wel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Make it happen, shock everyone!

Comment

Comment

Originally posted by punani View Post

Uploaded with ImageShack.us
          wow nog nooit benen getraind en dan zulke benen? stel je voor wat er gebeurt als je ze wel traint!

Comment

lol, wat dacht je van die kuiten dan, hehe.
            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

mensen moeten mij niet te serieus nemen. Ik ga nu benen trainen ciao

Comment

hehe, sarcasme heerst

Comment

Mind is everything.

Comment

Jazeker train ik mijn benen, ik vind leg press altijd goed aanvoelen en ik vind dikke kuiten er ook mooi uitzien.

Comment

jazeker

Ja elke week ik vind benen trainen geweldig.
                      Omdat ik train net een jaar en geloof dat ik nog intensiever ken trainen als ik nu doe en geloof dat benen the way to go is om dat de oefenen.
                      Plus mooie strak benen hebben...heb ik niet tegen hoor...
                      ik ga voor spier&kracht

Comment

Quads hoeven van mij niet supergroot.
                        Ik train ze nu een tijdje en al mijn broeken lijken van die wortel broeken!
                        Dikke hamstrings, billen en kuiten voor ronde vormen vind ik wel cool.

Met squaten ga ik soms bijna out! Vind het niet de leukste oefening, wel noodzakelijk, mede voor een mooie core.
                        Ssssmoking

Comment

squatten kan ik maar niet aan wennen, ik doe het wel maar met tegenzin

heb veel liever leg press, alleen die was nu kapot. had me bijna ziek gesquat.
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Bij ons (Noorwegen) train ik voor de eerste keer in een gym met echt veel benentrainers! Ook veel powerlifters hiero... en de facilities zijn top daarvoor:

-4 squatracks
                            -1 deadlift area (met dikke met voor als je dat ding uit je poten laat vallen)

Is wel mooi hoor, dat je in ieder geval niet de enige bent die zware SQ/DL doet, heb je in ieder geval een benchmark. Ik geloof dat de Noors Kampioen in de klasse tot 80kg ook bij ons traint: Heeft een Squat van 260kg.

Comment

Originally posted by Studio1 View Post
                              Bij ons (Noorwegen) train ik voor de eerste keer in een gym met echt veel benentrainers! Ook veel powerlifters hiero... en de facilities zijn top daarvoor:

-4 squatracks
                              -1 deadlift area (met dikke met voor als je dat ding uit je poten laat vallen)

Is wel mooi hoor, dat je in ieder geval niet de enige bent die zware SQ/DL doet, heb je in ieder geval een benchmark. Ik geloof dat de Noors Kampioen in de klasse tot 80kg ook bij ons traint: Heeft een Squat van 260kg.
                              Dat mis ik bij onze sportschool. Wij hebben 1 squatrek, voordeel is dat die bijna nooit bezet is!!! Ik heb tot dusver nog niemand meer dan 110 kilo zien squatten.

Mijn vriend zit op 95 kg en ik helaas nog maar op 45 kg.

Ik heb eigenlijk een hekel aan squatten. Ik voel mijn benen niet genoeg branden, maar ze gaan snel swieberen en dan durf ik überhaupt niet hoger te gaan. Misschien ga ik ook iets te diep voor een beginner :P (bijna tot de grond).

Lunges voelen voor mij veel beter, daar krijg ik echt flinke spierpijn van!

Ik hoop dat mijn uitvoering beter word, waardoor de oefening leuker word en ik meer kan hebben.

Comment

hehe ja die lunges zijn bruut, met name de walking lunges Ik had grootste moeite om vanmorgen uit bed te stappen omdat mijn benen en kont zo kapot waren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X