Hoe heet deze oefening van de film Rocky III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe heet deze oefening van de film Rocky III

YouTube - Clubber Lang Training

bij 56s kijken
    ik ben nieuwsgierig hoe deze oefening heet en als die wel effectief is voor je buik spieren ik heb al wat op google gezocht maar kon niks vinden -_- misschien weten jullie wel iets

Ik zie niet goed wat die doet, lijken wel side crunshes, maar ik zie hem wel eens jongens in de sportschool in een smith machine doen op zijn kop en dan is die wel lood zwaar.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Ik zie niet goed wat die doet, lijken wel side crunshes, maar ik zie hem wel eens jongens in de sportschool in een smith machine doen op zijn kop en dan is die wel lood zwaar.
      ja, hij doet zo iets van sit up twists maar wanner hij naar boven komt hij blijft door twisten dus ik was nieuwsgierig als die een naam heeft niet erg belangrijk maar ja en als dit wel effectief is zelf vandaag gedaan viel me erg zwaar persoonlijk wanner ik klaar was ik voelde het heel goed in me buikje

Comment

ALS ik buik train doe ik zulk soort dingen niet ik ga voor weinig herhalingen en niet zo iets waar je er heel veel van kan doen.
        mijn oefeningen zijn roll outs, 1tje die ik vorige post beschreef & eigen gemaakte oefeningen voor gevorderde ik zal hem proberen uit te leggen.
        lig op een swiss bal (grote skippiebal) daarop lig je alleen met mijn schouderbladen en heb je handen achter je om iets vast te houden(zelfde als je vasthoud bij het squaten) dan gooi je je benen omhoog en zak je in plankhouding je benen langzaam (voor als je dit niet aan kan doe je het met 1 been naar beneden).
        Dit kan je ook zijwaards doen en zo pak je de zijkant aan.

Comment

ALS ik buik train doe ik zulk soort dingen niet ik ga voor weinig herhalingen en niet zo iets waar je er heel veel van kan doen.
          mijn oefeningen zijn roll outs, 1tje die ik vorige post beschreef & eigen gemaakte oefeningen voor gevorderde ik zal hem proberen uit te leggen.
          lig op een swiss bal (grote skippiebal) daarop lig je alleen met mijn schouderbladen en heb je handen achter je om iets vast te houden(zelfde als je vasthoud bij het squaten) dan gooi je je benen omhoog en zak je in plankhouding je benen langzaam (voor als je dit niet aan kan doe je het met 1 been naar beneden).
          Dit kan je ook zijwaards doen en zo pak je de zijkant aan.
          ik heb geen swiss ball maar waroom weinig herhalingen iemand als arnold en andere bekende bodybuilders met killer abs ze doen het tot failure

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
            ik heb geen swiss ball maar waroom weinig herhalingen iemand als arnold en andere bekende bodybuilders met killer abs ze doen het tot failure
            Ik doe ook tot failure maar meeste mensen doen veel herhalingen en zie ik 3 kwartier bijv. buikspier oefeningen doen met ongeveer 50 a 100herhalingen per setje.
            wat ik doe is 10min buik trainen doe ik per setje max 10 herhalingen.
            doe maar eens 10 herhalingen roll outs en je voelt je buik echt wel!

Comment

Ik doe ook tot failure maar meeste mensen doen veel herhalingen en zie ik 3 kwartier bijv. buikspier oefeningen doen met ongeveer 50 a 100herhalingen per setje.
              wat ik doe is 10min buik trainen doe ik per setje max 10 herhalingen.
              doe maar eens 10 herhalingen roll outs en je voelt je buik echt wel!
              roll outs humm mijn moeder had zo roller xD vroeger wist niet dat het echt werkte maar ja inderdaad je voelt het hard an
              mijn buik oefeningen:

Maandag
              5 min waist twists(warm up)
              15/15/15 crunch 5kg
              failure/failure/failure sit up non-stop Twists 5kg van rockyIII

Vrijdag
              5 min waist twists(warm up)
              15/15/15/15 Leg Raises 2kg
              15/15/15 Reverse crunch 2kg
              15/15/15 dumbell side bends 13.50kg

maar ik ga wel even die oefening uit proberen een paar keer van rocky III kijken wat voor resultaten ik krijgt

Comment

weet niet hoe sterk je moeder is maar ken genoeg mensen die hem geen 1x kunnen dit zijn roll outs:
                YouTube - Barbell Rollout

Comment

weet niet hoe sterk je moeder is maar ken genoeg mensen die hem geen 1x kunnen dit zijn roll outs:
                  YouTube - Barbell Rollout
                  ze deed an atletisch gymnastiek of zo iets hoorde ik van haar..
                  maar zij had die plastic rollers
                  [IMG]file:///C:/Users/GEBRUI%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]

Comment

oké verklaard een hoop!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X