Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ook de normale buikspierbanken? want ik wil namelijk wat meer aan mijn buikspieren doen buiten fitness om zodat ik mij volledig kan fixeren op de 2 spiergroepen op die dag en dan thuis buikspieren doe
buikspier oefeningen zijn kut tijdverdrijf.
Gwn de grote combounds doen you're done
Ik snap wat je bedoelt, dat vindt ik dus ook als je eventueel na 2 spiergroepen getraind te hebben ook nog je buik moet trainen, het moet natuurlijk nooit maar het is wel goed.
Maar een apparaat kan toch ook geen kwaad?, ik denk vast wel dat mensen mij hier kunnen adviseren voor een goeie buikspierenbank. die je lekker thuis kunt doen.
Compounds helpen je aan een aardige core doe er eens in de week nog de oefeningen die ik net zei bij (8min werk na benen ofzo) en die buikspieren komen vanzelf.
edit:
vergeet ik nog je vraag:P
ik train mn buik alleen met legraise en planks bank vind ik niks
Compounds helpen je aan een aardige core doe er eens in de week nog de oefeningen die ik net zei bij (8min werk na benen ofzo) en die buikspieren komen vanzelf.
edit:
vergeet ik nog je vraag:P
ik train mn buik alleen met legraise en planks bank vind ik niks
Maar het kan wel toch met behulp van zo,n bank? dan moet je het ook wel enigzins kunnen krijgen? ik heb compounds misschien wel gedaan maar wat wordt daar precies mee bedoeld?..
Maar het kan wel toch met behulp van zo,n bank? dan moet je het ook wel enigzins kunnen krijgen? ik heb compounds misschien wel gedaan maar wat wordt daar precies mee bedoeld?..
Zo,n bank kan wel voor resultaat zorgen toch?
compound oefeningen zijn oefeningen waar je meerdere spieren aanspreekt zoals bij deadliften, squats & benchpress zo zijn er nog veel meer oefeningen.
Door de eerste 2 genoemde oefeningen train je je core/buikspieren genoeg.
daarom vinden de meeste mensen dingen die je nu wilt gaan doen tijdverspilling, en heeft zo'n bankje geen enkel toegevoegde waarde behalve bezigheidsterapie.
resultaat moet je halen uit compound oefeningen en je eten.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment