zijn dit goede tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zijn dit goede tips?

Heb je wat aan de filmpjes van deze gast?
    of is het grotendeels onzin?

mzzls!
    YouTube - PROPER SHOULDER BUILDING - Teen Bodybuilder - PART 1

Dan bedoel ik dus military press tot kin etc? en het tempo waarin hij de oefeningen uitvoert is dat een goed tempo? want zelf doe ik veel langzamer excentrisch en snelle concentrische contractie

Comment

iemand?

Comment

Lijkt mij meer op halve reps. Als ik db press doe voor schouders zak ik ook helemaal door naar beneden.
        Milos Sarcev als voorbeeld; hij geeft veel tips over volledige ROM. Niet dat hij er veel van weet ......
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          Lijkt mij meer op halve reps. Als ik db press doe voor schouders zak ik ook helemaal door naar beneden.
          Milos Sarcev als voorbeeld; hij geeft veel tips over volledige ROM. Niet dat hij er veel van weet ......
          maar volgens deze man is tot je borst slecht voor je schouders ofzo en is de contractie naar kin al groot genoeg en als ik hem zo zie geloof ik dat best (naar zjin fysiek kijkende) mja

Comment

Ik doe het zelfde als shred, je voelt toch ook zelf of je schouder tegen werkt?
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Waarom ga je van deze knakker uit? Zoek op rippetoe, check ergogenics en done? Vind dat hij ook geen goeie dingen uitlegt. Uitblazen voordat je gaat presses, inhaleren wanneer je boven bent? Hij leeft denk in de omgekeerde wereld. MP op een bank --> staand. Lol @ z'n rotator cuff verhaal, wat een trashy joch. Leuke argumenten om halve reps te doen als je het wilt geloven.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Deze meneer heeft "iets" meer verstand en ervaring.
                YouTube - The Fit Show: Milos Sarcev - Shoulder Training (Part 1 of 4)
                YouTube - The Fit Show: Milos Sarcev - Shoulder Training (Part 2 of 4)
                YouTube - The Fit Show: Milos Sarcev - Shoulder Training (Part 3 of 4)
                YouTube - The Fit Show: Milos Sarcev - Shoulder Training (Part 4 of 4)
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Imo volgens die jongen doe ik me side lat raises fout en kan ik last krijgen van me cuffs.

Ik doe ze al heel me trainingsperiode fout nooit last van me schouders.
                  You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Deze meneer heeft "iets" meer verstand en ervaring.
                    hmm hij doet wel schoulder press behind neck wat vaak word afgeraden toch?

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                      schoulder press behind neck doe ik zelf wel, nergens geen last van, denk dat het per persoon verschilt.
                      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Ik doe de zelfde schouderoefeningen als die van de filmpjes van Milos Sarcev, alleen gebruik ik zelden kabels. Meer losse gewichten en stang, en het helpt ook!!

Comment

Dat zegt MIlos ook he: "het kan slecht zijn voor je schouder gewrichten, maar sommigen kunnen de press behind goed uitvoeren zonder gevaar"
                          Wel leuk trouwens dat er weer eens wat filmpjes geplaatst zijn van Milos en zonder dat hij door een flink aantal wannabee's met de grond gelijk gemaakt wordt.

De jongen in het 1e filmpje, tja,...het klopt wel wat ie zegt, maar past niet in de bodybuilding filosofie, waarbij je in principe uitgaat van full-rom.
                          Maar het klopt wel in de fitness filosofie. dussss.
                          Je hoeft overigens niet helemaal te zakken, je mag ook een optimale rom maken met continu contractie. Geld voor alle spieren en groepen trouwens.
                          Je kan het ook afwisselen als je dat wil, de fullrom en de deelrom.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Echt superbedankt voor die link van Milos Sarcev echt super interresant heb nu aantal keer gekeken en kan er echt iets mee

hij kraamt geen onzin uit? dus bv dat je voor spiergroei / v vorm beter eerst Pull up kan doen dan deadlift?

Die man is ook vet grappig met ze accentje en ze trainingspartner hehe

Comment

Dan bedoel ik dus military press tot kin etc? en het tempo waarin hij de oefeningen uitvoert is dat een goed tempo? want zelf doe ik veel langzamer excentrisch en snelle concentrische contractie
                              Yep, tot aan je kin is ver zat.

Verder voegt niets extra toe en is alleen maar belastend voor de ligamenten.

Wat het tempo aangaat imo is een gecontroleerde excentrisch en explosieve concentrische contractie altijd het best voor massa.
                              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X