zijn dit goede tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Wel leuk trouwens dat er weer eens wat filmpjes geplaatst zijn van Milos en zonder dat hij door een flink aantal wannabee's met de grond gelijk gemaakt wordt.
    Laat mij dan ook maar een wannabee wezen, maar ik vind de man regelmatig achterhaalde onzin uitkramen.
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
      Laat mij dan ook maar een wannabee wezen, maar ik vind de man regelmatig achterhaalde onzin uitkramen.
      maar hij is wel een zieke bber ^^

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Yep, tot aan je kin is ver zat.

Verder voegt niets extra toe en is alleen maar belastend voor de ligamenten.

Wat het tempo aangaat imo is een gecontroleerde excentrisch en explosieve concentrische contractie altijd het best voor massa.
        Merk dat het stukje kin tot borst me in staat stelt een betere flex-reflex te krijgen voor opvolgende reps. als ik bij de kin stop kom ik niet ver qua reps.

Comment

Originally posted by Martardt View Post
          hij kraamt geen onzin uit? dus bv dat je voor spiergroei / v vorm beter eerst Pull up kan doen dan deadlift?
          Dat ligt maar net aan je DL vorm.

Iemand die begint te trekken vanuit de rug kan met de DL prima z'n lats opbouwen.

Probleem is gewoon dat veel mensen gewoon geen benul van kinesiologie hebben en dan vaak op oude (achterhaalde) ideeen terugvallen.

Je kent ze wel, roeien is voor dikte (alsof de lats niet aan je armen vastzitten), chinnen maakt de lats wijder (een spier groei niet alleen naar 1kant) oefeningen voor de binnenkant borst (terwijl dit niet valt te accentueren), enz, enz.

Comment

Originally posted by Martardt View Post
            maar hij is wel een zieke bber ^^
            Wat maar weer bewijst dat uiterlijk en kennis niet 1 op 1 hoeft te staan in de sportwereld

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Merk dat het stukje kin tot borst me in staat stelt een betere flex-reflex te krijgen voor opvolgende reps. als ik bij de kin stop kom ik niet ver qua reps.
              Om gebruik te maken van het strech reflex moet je idd dieper. Maar dan heb je het over een bewust gehanteerde techniek. Niet over maximale ROM op zich.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X