pijntjes na nieuw trainingsschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

100kg is gewoon teveel, maar dat was waarschijnlijk al duidelijk. Begin eens met de helft als je rug weer in orde is. (Liefst nog minder om aan de beweging te wennen.)
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

100kg is zeker te veel ;P maar deadlift gaat het sowieso niet worden met un knieblessure ;( toch bedankt voor de info

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
        voor techniek, moet ik een beetje op internet kijken en na doen of zou ik echt met de instructeur die er niet zo vaak is :P en meestal wat loopt te zeiken haha er bij gaan zitten en mij even begeleiden zodat ik de techniek weet of is goed na doen van internet ook te doen?
        Wat heb jij een vreemd toetsenbord, heeft geen komma's en punten....Moest even mijn best doen om bovenstaand verhaal te ontrafelen...
        Maar om antwoord op je vraag te geven: advies inwinnen bij de instructeur is naar mijn idee beter dan leren van internet. De instructeur zit toch net even wat meer dan jij in de spiegel. En als je prutsers van instructeurs hebt, dan heb je een prutser sportschool!

Comment

Originally posted by Janneke View Post
          Wat heb jij een vreemd toetsenbord, heeft geen komma's en punten....Moest even mijn best doen om bovenstaand verhaal te ontrafelen...
          Maar om antwoord op je vraag te geven: advies inwinnen bij de instructeur is naar mijn idee beter dan leren van internet. De instructeur zit toch net even wat meer dan jij in de spiegel. En als je prutsers van instructeurs hebt, dan heb je een prutser sportschool!
          Oke tnx voor de info zal volgende keer mijn verhaaltje beter overzichtelijk maken. Ik zal het eens vragen aan de sportinstructeur alleen werkt die niet altijd mee naar mijn mening, naja ik zal is kijken wat hij zegt bedankt voor de info :P daar had ik trouwens nog niet aan gedacht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X