Cardio met een trui aan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio met een trui aan.

ik weet de meeste cardio met een trui aan als nutteloos beschouwen. omdat je er alleen extra vocht aftraind en tja dat drink je er toch weer bij. maar nu kwam ik dit tegen Het groeibevorderende effect van trainen met een T-shirt extra.
    wat is jullie mening?

Denk dat het weinig verschil geeft bij laag intensieve cardio, het eventuele kleine beetje extra GH zorgt wel voor meer vetafbraak.
    Onderzoek(althans volgens de ergogenics tekst) geeft aan dat fietsers zich uit de naad fietsten op een hometrainer dus niet kalm-an cardio.

Dus warm aangekleed trainen(KT) is een optie die het proberen waard is. En extra vocht kwijt is ook af en toe wel klekker. Maakt de vetlaag toch dunner, hoe je het ook wendt of keert.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Denk dat zulke hitte ten koste gaat van de intensiviteit.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Denk dat zulke hitte ten koste gaat van de intensiviteit.
        Daar heb ik ook last van.. Dus minder intensief trainen is dan weer minder GH..
        Ik ben ook wel iemand die heel snel warm heeft, probeer het gewoon en je ziet wel of je er goed mee kunt trainen..
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik ben juist iemand die het snel koud heeft en dus altijd met een sweater aan traint.
          Weet niet of dat juist meer vet verbrand, maar het houd me iig warm. Pas als de temperatuur buiten boven de 18 graden komt train ik weer in een T-shirt.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X