Kuiten trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuiten trainen.

Hoi,

Ik heb vroeger altijd mijn kuiten getraind met de standing calf raise en met de sitting calf raise maar ik had nooit spierpijn of enig resultaat.

Op de gym waar ik nu train hebben ze de Rotary calf van technogym en ik heb echt mega spierpijn als ik hierop heb getraind.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

je bent er niet aan gewend

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
      je bent er niet aan gewend
      Ik train hier 2x per week op en ik heb steeds 3 dagen vette spierpijn .

Comment

Hoelang al?

Comment

Originally posted by Rensko View Post
          Hoelang al?
          sinds augustus.

Comment

iemand nog andere verklaring?

Comment

gewenning maat

Comment

Donkey Calves zijn de enige die voor mij werken..ook meerdere dagen spierpijn
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

kuiten zijn echt vaag ouwe, heb tot op vorig jaar altijd mijn kuiten getraind ivm basketball.
                  Nu begin ik weer met touwtje springen en calf raises en brandt het als de neten... Ik heb ook echt geen flauw idee hoe het komt maar ik denk niet dat je je er druk over moet maken...
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                    kuiten zijn echt vaag ouwe, heb tot op vorig jaar altijd mijn kuiten getraind ivm basketball.
                    Nu begin ik weer met touwtje springen en calf raises en brandt het als de neten... Ik heb ook echt geen flauw idee hoe het komt maar ik denk niet dat je je er druk over moet maken...
                    Ik ben blij met de spierpijn en groei..vind het alleen vaag dat ik met standing calf raise en seated calf raise niets bereikte in 3 jaar..

Ik merk wel dat de techniek die technogym gebruikt met hun toestellen heel anders is.

mijn kuiten zijn echt mijn aller zwakste punt dus nu kan ik eindelijk eens wat resultaat boeken.

Comment

Je geeft zelf het antwoord al:de techniek is heel anders dus hebt ze steeds niet goed uitgevoerd.

Maak de beweging helemaal dus ga echt op je tenen staan span je kuiten hard aan en strek vervolgens helemaal auw dat doet pijn!
                      Face your demons...........

Comment

Edit: laat maar, had het op een andere oefening..
                        Last edited by gleke; 15-01-2011, 23:26.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                          Je geeft zelf het antwoord al:de techniek is heel anders dus hebt ze steeds niet goed uitgevoerd.

Maak de beweging helemaal dus ga echt op je tenen staan span je kuiten hard aan en strek vervolgens helemaal auw dat doet pijn!
                          rotary calf is heeel anders dan standing calf raise en seated calf raise..
                          Ik heb altijd deze oefeningen correct uitgevoerd maar er gebeurde gewoon niets.
                          Bij de rotarycalf zit je in een stoel en maak je een roterende beweging en dat merk ik wel.

bedankt voor je reactie..

Comment

Train ook met technogym apparaten, zeer tevreden over verder.. helaas hebben wij die "rotary calf" niet.
                            Ik train mijn kuiten met standing calf raises en seated calf raises op de leg press, brengt mij gewoon resultaat.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              rotary calf is heeel anders dan standing calf raise en seated calf raise..
                              Ik heb altijd deze oefeningen correct uitgevoerd maar er gebeurde gewoon niets.

bedankt voor je reactie..
                              als je die wel correct hebt uitgevoerd zoals je zelf zegt,maar in 3 jaar gebeurd er niets dan heb je toch iets niet goed gedaan.(dan heb ik het niet over de oefening)
                              misschien vragen je kuiten wel om een hele andere aanpakt.
                              als je 6 mnd bezig bent en je ziet geen resultaat dan ga je toch iets anders proberen en blijf je niet stug 3 jaar de oefening "correct" uitvoeren zonder resultaat?!

Goed dat je nu een apparaat hebt waar je wel wat van voelt,maar dat wil ook nog niet zeggen dat ze gaan groeien,dus hou je vooruitgang in de gaten en wacht niet weer 3 jaar

succes,
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X