Hulp voor neefje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp voor neefje

Hallo allemaal, ik heb een neefje van 12, die door slechte voeding een beetje uit vorm is geraakt. Het is niet heel erg, maar op zo'n leeftijd is het toch erg belangrijk voor zo'n jongen om een beetje zelfvertrouwen te hebben en goed in ze vel te zitten.

Nou mag die nog niet met gewichten trainen en moet die z'n oefeningen vooral thuis doen. Wat zouden jullie aanraden voor hem, kwa oefeningen?

Ik dacht zelf aan allerlei Push Ups varianten en Crunches etc. Maar ik zou het ook niet precies weten.

Alle tips zijn welkom (ps op zijn voeding wordt nu goed gelet, dus).

een sport laten doen waar een soort van vorm van cardio in zit. hockey, voetbal, atheltiek club of zo iets. want of je nou push ups doet of met gewichten traint je traint je spieren zodat ze groeien/sterker worden. volgens mij is dat niet helemaal je doel. dus gewoon een sport laten beoefennen die hij leuk vind volgens mij komt het dan wel goed.

Comment

en natuurlijk op zijn voeding blijven letten zoals jullie nu al doen

Comment

Ja volgens mij gaat hij op Basketbal (behoorlijk intensief weet ik uit eigen ervaring). Bedankt iniedergeval voor je reactie.

Comment

Originally posted by BepVanKlaveren View Post
          Ja volgens mij gaat hij op Basketbal (behoorlijk intensief weet ik uit eigen ervaring). Bedankt iniedergeval voor je reactie.
          Basketbal is indd wel intensief

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X