Twijfel over training rug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    [/COLOR]

dat is en blijft ook mijn mening..

Misschien om het plateu te doorbreken kun je wisselen van schema i.p.v smokkelen en niet correct trainen.

JA JA JA... CORRECT is voor sommige een relatief begrip!!!!
    Nee hoor. Correct is de beste/productiefste manier.
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

pff wat een gelul hier zeg over correcte uitvoeringen, branch warren is top van de wereld in BB en maakt niet eens 50% rom en smijt met alles... werkt blijkbaar niet?
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        pff wat een gelul hier zeg over correcte uitvoeringen, branch warren is top van de wereld in BB en maakt niet eens 50% rom en smijt met alles... werkt blijkbaar niet?
        Hij zal vast geen Naturel bb -er zijn..

Comment

Goede comeback man...
          Serieus heb nog geen 1 zinnige post van je gelezen in dit topic terwijl je een hoop rare beweringen rondsmijt.
          Groeten

Comment

Hehehe, altijd die details waar iedereen zich druk om maakt. Wie heeft er hier podiumamibities? nog nie eens 1% van dit forum. Train gewoon lekker hard en serieus en de rest komt wel, gezeur altijd :P
            19j - 1.96m - 105kg
            Train harder, grow faster

Comment

Goede comeback man...
              Serieus heb nog geen 1 zinnige post van je gelezen in dit topic terwijl je een hoop rare beweringen rondsmijt.
              Ook jij heb recht op een mening ...

Comment

Ook jij heb recht op een mening ...
                ja het is niet persoonlijk verder hoor, uiteraard.
                maar je hoort iedereen van strikt trainen, gecontroleerd dit en dat, maar je doet toch gewoon wat prettig aanvoelt?
                Ik vind bij dumbbell rows bijv. beetje raggen veel lekkerder dan heel strikt, doe liever daarmee 15x75kg per hand dan rustige reps met 50kg of zo wat totaal niet nuttig voelt.
                Groeten

Comment

Ik vind bij dumbbell rows bijv. beetje raggen veel lekkerder dan heel strikt, doe liever daarmee 15x75kg per hand dan rustige reps met 50kg of zo wat totaal niet nuttig voelt.
                  Strak dat bij jullie de dumbbells tot 75kg (of hoger?) gaan. Bij mij gaan de db's maar tot 40kg :P. Ikzelf vind het "raggen" bij de db row ook lekkerder aanvoelen maarja ieder zijn ding zoals je al zei..
                  "Straight outta gym"

Comment

ja het is niet persoonlijk verder hoor, uiteraard.
                    maar je hoort iedereen van strikt trainen, gecontroleerd dit en dat, maar je doet toch gewoon wat prettig aanvoelt?
                    Als jij dat het prettigst vind dan moet je daar gewoon mee doorgaan toch..

Ik hou weer van rustig en beheerst trainen...en dat werkt voor mij..

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Strak dat bij jullie de dumbbells tot 75kg (of hoger?) gaan. Bij mij gaan de db's maar tot 40kg :P. Ikzelf vind het "raggen" bij de db row ook lekkerder aanvoelen maarja ieder zijn ding zoals je al zei..
                      we hebben in het "hok" gewoon verstelbare dumbbells van fitness seller en we hebben vrij dunne schijven, hiermee al geladen tot 85kg en 95kg voor rows.
                      ik ben tot 7x85 gegaan maar een andere gast tot 5x95
                      Groeten

Comment

Als jij dat het prettigst vind dan moet je daar gewoon mee doorgaan toch..

Ik hou weer van rustig en beheerst trainen...en dat werkt voor mij..
                        ja, en daarom vind ik het onzin om het als waarheid aan mensen te vertellen, dat bedoel ik.
                        daar hebben veel mensen nogal een handje van.
                        Groeten

Comment

we hebben in het "hok" gewoon verstelbare dumbbells van fitness seller en we hebben vrij dunne schijven, hiermee al geladen tot 85kg en 95kg voor rows.
                          ik ben tot 7x85 gegaan maar een andere gast tot 5x95
                          haha, ziek!
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Volgens mij was het: push-spieren reageren over het algemeen goed op forced reps, en pull-spieren op (langzame/zware) negatieven.

Pull-spieren: hams, hele rug, biceps, glutes etc
                            Push-spieren: quads, calves, chest, triceps, abs etc
                            Waarschijnlijk wel een beetje krom verwoord (slechte terminologie), maar hoop dat het hiermee wat duidelijker is.
                            Dus met bijv bankdrukken heeft langzaam laten zakken geen meerwaarde?
                            Lijkt mij juist van wel dat als je explosief omhoog knalt, en langzaam negatief beter is?

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              haha, ziek!
                              mja was meer een grip oefening eigenlijk, bij 85kg leek het echt nergens meer op met links.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X