Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Met de ene 220kilo - kan niet zwaarder, de andere ca300 kilo incl bodyweight en kan niet zwaarder en weer een andere gooi ik 500kilo en kan ook niet meer op..... hoezo?
Met de ene 220kilo - kan niet zwaarder, de andere ca300 kilo incl bodyweight en kan niet zwaarder en weer een andere gooi ik 500kilo en kan ook niet meer op..... hoezo?
soow, dat gaat wel goed!
nouja kwas net trainen en ik deed eerst mijn benen op 125 (de 1e x dat ik met de seated leg press trainde) een paar minuten later kwam er een jongen/man rond de 25/30 die heel veel moeite had, met 70 kilo?
ik ben pas begonnen met trainen en het rare is, mijn benen zijn best mager, maar ik kan best wel wat pushe vind ik zelf in verhouding met de dikte van mijn benen.
ik ben pas begonnen met trainen en het rare is, mijn benen zijn best mager, maar ik kan best wel wat pushe vind ik zelf in verhouding met de dikte van mijn benen.
dat is precies die wat ik ook doe alleen een andere kleur, maar dat doet er natuurlijk niet toe.
moet ik dan bij die 125 kilo nog mijn gewicht erbij gaan tellen ?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment