Waar sta ik? Posten aub!
Collapse
X
-
Originally posted by Leo1988 View PostNot sure if serious
@ TS: waarom klik je niet wat logjes aan?
En dank je voor die gene die wel serieus hebben gepost, ik begrijp echt niet waarom sommigen niet begrijpen wat ik vraag....ach. Keep it going!
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDus...alle actieve leden moeten in dit topic gaan posten wat ze doen?
Ja, dat is wel makkelijk voor je, dat begrijp ik wel.
Geef je evenwel weinig kans.
Comment
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Gooz, je loopt je eigen race wanneer je naar de sportschool gaat. Je wilt een doel bereiken. Het is niet een kwestie van waar sta ik t.o.v. anderen. Het is een kwestie waar sta ik in de stap naar het behalen van mijn ultieme doel.
Ookal doe je setjes met 2kg dumbells of weet ik veel wat. Dan doe je dat omdat je je eigen race loopt. Er zijn ook van die losers die naar de gym komen en vervolgens flink gaan smijten met gewichten, resultaat; blessures en 0 progressie. Dus lekker blijven trainen en gewoon voor jezelf de lat steeds hoger leggen om je ultieme doel te behalen.
Doe je best en fuck de rest"Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
-
-
onelegdeadliftreversegriponehanded 10x 12.5kg
pinkcurls 10x 0.125kg
burpees 100x daarna buiten adem
500x touwtje springen record
push ups 70x op knokkels
dan doe ik nog 1 oefeningen van allemaal verschillende oefeningen die ik achter elkaar uitvoer als 1 herhaling, ik noem wel de oefeningen die ik dan doe achter elkaar
deadlift, voorslaan, uitstoten, in nek leggen en squaten daarna weer uitstoten en weer naar deadlift stand dan shrugs en dan roei stand en dan weer van voor af aan = 1 herhaling
dat kan ik 20x met 30kg
andere stats staan hier benedenCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment