Aparte ''pijn'' na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aparte ''pijn'' na training

Ik heb gisteren een training neergezet van anderhalf uur waarin ik Triceps, Borst en schouders.

Nu werd ik vannacht al wakker van een soort kramp in me onderarm/biceps.
    En nu heb ik aan beide kanten daar steken.
    Kuiltje aan de andere kant van je elleboog is bij mij ook best gevoelig.!

Iemand hier een idee over hoe dat kan ?
    In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

train je al lang?

Comment

Klinkt als "gekrankte" aanhengtingen/pezen. hoe lang train je al?

Comment

Ik heb het in het verleden ook meegemaakt en kan heel veel pijn doen. Je hebt waarschijnlijk te veel hooi op je vork genomen, omdat je of te weinig ervaring hebt en te zwaar hebt getraind of omdat je een tijd niet hebt getraind. Meestal gaat het na een dag of 4 weg. Teminste bij mij dan. Ik heb er goed van geleerd door het rustig weer op te bouwen als ik een tijd niet heb kunnen trainen, anders kom je jezelf de volgende dagen echt tegen. Succes
        28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

wen er maar aan, dit soort pijntjes horen er bij.

Comment

DAt is zeker waar voel iedere dag de training van de vorige dag!!!!! Weet ik teminste dat ik goed bezig ben geweest.

Comment

Originally posted by SNAAK View Post
              DAt is zeker waar voel iedere dag de training van de vorige dag!!!!! Weet ik teminste dat ik goed bezig ben geweest.
              Oja?

a: spierpijn is geen groeiindicatie
              b: als jij het pijntjes voelt in je gewrichten,pezen en/of aanhechtingen. dan ben je echt niet goed bezig geweest.

Comment

lees ook mijn eerste reactie!! Je spieren voelen die je hebt getraind is geen enkel probleem. Zoals ik al eerder heb beschreven is het voelen van ECHTE pijn niet goed. Maar Ik geef toe mijn reactie had ik beter moeten formuleren. maar we bedoele ndenk ik het zelfde.

Comment

Thnx voor de reacties..

Ik heb het idee dat het meer mijn spieren zijn dan aanhechtingen of pezen.
                  Ik voel het het meest in mijn biceps, triceps en schouders.
                  Dat zijn nou juist de groepen die ik o.a maandag en dinsdag gepakt heb.

Ik train nu sinds een week wat serieuzer en begin gewoon rustig aan.
                  Elke week een 2,5 kilo erbij aan gewicht.

Met Borst zit ik nu bijvoorbeeld op 25 kilo 4 setjes. 12x8 - 10x8 - 8x8 - 6x8

Ik had dus vanmiddag dat ik wat langere tijd in 1 positie zat met m`n arm (gebogen) en toen ik die wou strekken voelde ik dat het meest.
                  Spierpijn vind ik niet erg ik vind het eerder lekker.
                  Maar dit voelde wel apart zeg maar.

Vandaag is mijn rust dag, dus ik hoop dat het morgen wat minder is.

Edit: Ik train nu sinds een week weer, daarvoor deed ik altijd thuis wel wat. push-ups, crunches etc, maar niet erg intensief.

Comment

In je eerst post was het ook je borst die je gepakt heb. Het is niet verstandig om borst, schouders, triceps een dag na elkaar te pakken, omdat je bij de ene spiergroep ook de ander meepakt. Mocht je dit wel gedaan hebben, dan zijn je spieren overbelast.
                    Last edited by strs; 30-03-2011, 17:39.

Comment

Originally posted by strs View Post
                      In je eerst post was het ook je borst die je gepakt heb. Het is niet verstandig om borst, schouders, triceps een dag na elkaar te pakken, omdat je bij de ene spiergroep ook de ander meepakt. Mocht je dit wel gedaan hebben, dan zijn je spieren overbelast.
                      Onzin. Waarom zouden er anders mensen zijn die UB/LB split doen?
                      Het is gewoon een pijntje wat waarschijnlijk over een paar dagen weg is. Zo niet, effe goed los masseren.

Comment

Originally posted by Tally View Post
                        Onzin. Waarom zouden er anders mensen zijn die UB/LB split doen?
                        Het is gewoon een pijntje wat waarschijnlijk over een paar dagen weg is. Zo niet, effe goed los masseren.
                        Dan mag jij mij uitleggen waarom dat onzin is. Volgens mij weet je zelf niet wat je schrijft. UB/LB kan men inderdaad na elkaar doen. Maar schouders/borst en triceps is upper body en dan wil je die de volgende dag weer pakken? oftewel jij zegt UB/UB?

Oh o

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          Dan mag jij mij uitleggen waarom dat onzin is. Volgens mij weet je zelf niet wat je schrijft. UB/LB kan men inderdaad na elkaar doen. Maar schouders/borst en triceps is upper body en dan wil je die de volgende dag weer pakken? oftewel jij zegt UB/UB?

Oh o
                          Denk dat het verkeerd is opgevat.. of ik heb het verkeerd gemeld.

Maandag was 3B`s - Borst, Buik en Biceps

Dinsdag was Triceps, Schouders en Rug

Edit:

Als die pijn blijft is het dan wel verstandig om morgen de gym in te duiken ?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post

Oh o
                            Sorry verkeerd gelezen. Ik dacht dat je precies na elkaar bedoelde op dezelfde dag.

Comment

Originally posted by Tally View Post
                              Sorry verkeerd gelezen. Ik dacht dat je precies na elkaar bedoelde op dezelfde dag.
                              Dont worry, kan gebeuren.

Ik vraag me alleen af of het verstandig is morgen te gaan trainen als die pijn op deze manier blijft.

Dinsdag had ik ook een beetje spierpijn van de training maandag maar dan ''normale'' spierpijn zeg maar. Maar heb zonder al teveel last mijn training kunnen doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X