Ik train alleen mijn sluitspier elke dag hahahaha
kuitspieren elke dag trainen ?
Collapse
X
-
ik heb volgens flex vernomen dat anrold wel elke dag kuiten trainen.. maar zijn lichaam kunje waarschijnlijk totaal niet vergelijken met het jouwe en hij had ook anabolen. wat ik jou ten sterkste afraad. het zou kunnen dat je kuiten mss wat achter lopen maar meer dan 2 keer in de week is meer dan genoeg.While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
Comment
-
kuiten vind ik aparte spiergroep aangezien veel jongens ze doodgooien met oefeningen en ze groeien maar niet.
die van mij zijn ook vrij sterk maar groeien ook niet, denk gewoon dat ik verdoemt ben en nooit aanleg zou krijgen voor dikke kuiten.
dus elke dag kuiten zou ik afraden, doe wel 1 zittende en 1 staande aangezien je andere kuitspier pakt.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ik had het toevallig vanochtend in een blad gelezen dat de tong geen spier was omdat je hem naar links rechts boven onder enz kon bewegen. En dat een spier alleen kan samentrekken. Maar na wat research net ben ik het met jullie eens ja en dat het blad sport en fitness nooit meer gekocht word
Foutje.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostMaar toch kunnen je kuiten wel wat hebben. Kuiten kan je in principe elke dag trainen net als buik. Alleen of het heel veel meerwaarde heeft weet ik niet.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostMaar toch kunnen je kuiten wel wat hebben. Kuiten kan je in principe elke dag trainen net als buik. Alleen of het heel veel meerwaarde heeft weet ik niet.
Maakt niet uit welke spier in het lichaam. Voor een naturel is het beste een spier 1x in ongeveer 5 dagen te trainen. Maar het gevoel zegt... fuck je gevoel. Als je resultaat wilt ga je niet om de dag of elke dag dezelfde spier trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment