Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik train al met losse dumbells.. maar begin wel altijd met rechts.. misschien dat even omdraaien. Verder gebruik ik inderdaad wel een machine als extra oefeningen. (Waar je aan zo'n kabel moet trekken)..zoiets als die foto hieronder.. maar dan met een ander ding eraan (jeezz ik moet echt die termen beter leren)
@ ijblok.. Gebruik liever mijn mond (sorry kon het niet laten )
haha ja I know.. Maar tot half augustus heb ik geen werk/stage/school dus ik voel me zo nutteloos dan ga ik maar weer sporten.
kun je mss beter een btje cardio doen op je rustdagen als je niet stil kan zitten, want je moet je spieren wel rust geven van je krachttraining. Verder gewoon door trainen idd, dat rechts links verschil heb ik ook wel maar dat trekt vanzelf wel weer goed. Verder al een mooi fysiek !
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment