Biceps + rust tussendoor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biceps + rust tussendoor

Hee Allemaal,

Ik zit met 2 vraagjes opgescheept. En omdat ik hier altijd de oplossing krijg. Vraag ik het hier weer.

1ste vraag:
    Als ik naar mijn biceps kijk, dan mis ik een stukje boven aan, bij mijn schouder? Als ik het aanspan, is het meer een driehoekige vorm als rond? Weet iemand wat ik bedoel en hoe ik dat kan verhelpen?

2de vraag:
    Maakt het veel uit, als je tussen je oefeningen bijvoorbeeld 1 minuut pauze pakt, of 5 minuten. Daalt dan de het effect van de oefening of is dat kwats?

Groet,

1e vraag, denk dat je aardig droog bent, dus vrij weinig vet en vocht, dan kan e.e.a. er wat hoekiger of vreemder uitzien.
    Gewoon lekker zwaar aanpakken en goed eten komt vanzelf goed verder

vraag 2....veel kwatsch verhalen gaan er rond.
    5 minuten is veel te lang verder, is niet nodig. 1 minuut tussen sets is prima. Ga je echt extreem zwaar pak je wat langer rust als het nodig is. Van langer rust pak je niet opeens 10 kilo meer dan de vorige set. Ik niet iig en het gewicht dat ik gebruik wordt ook niet minder. Het aantal reps wordt sowieso wel minder, indien niet dan was het gewicht al wat te licht in de vorige set.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke, bedankt!

Jaa dat kan komen, ik ben aardig droog, mijn vetpercentage begon op 8,3 % met vetmassa van 5,8 kg, en nu het voort 10,9% met een vetmassa van 8 kg, mijn begeleider zegt dat ik dit moet werken naar een vetmassa van 10 kg, dus ik moet er nog 2 aankomen! (in vetmassa)

Comment

Originally posted by Tjerrelt View Post
        Oke, bedankt!

Jaa dat kan komen, ik ben aardig droog, mijn vetpercentage begon op 8,3 % met vetmassa van 5,8 kg, en nu het voort 10,9% met een vetmassa van 8 kg, mijn begeleider zegt dat ik dit moet werken naar een vetmassa van 10 kg, dus ik moet er nog 2 aankomen! (in vetmassa)
        En waar haalt deze begeleider die wijsheid vandaan?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

wat voor persoon raad nu iemand aan vet bij te komen? O_o

8 a 10 procent zijn prachtige cijfers waar sommigen iemand voor zouden omleggen, waarom zou je dat in godsnaam gaan verkloten?

Comment

Langer rust is meer hergeneratie van ATP en betere lactaat afvoer.
            De duur van de rust verschilt ook per trainingsmethode.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Tjerrelt View Post
              Oke, bedankt!

Als je op 11% zit, is hoog zat, meer is verder niet nodig. Tussen 10% en 12% is prima om te bouwen en goed uitgangs punt als je in prep zou gaan.

Je begeleider geeft een vreemd advies trouwens....op 10kilo vetmassa komen.......gebaseerd op? Als je 80 kilo weegt en een bf% van 10%...dan is het gewoon prima, niks mis mee.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Als je op 11% zit, is hoog zat, meer is verder niet nodig. Tussen 10% en 12% is prima om te bouwen en goed uitgangs punt als je in prep zou gaan.

Je begeleider geeft een vreemd advies trouwens....op 10kilo vetmassa komen.......gebaseerd op? Als je 80 kilo weegt en een bf% van 10%...dan is het gewoon prima, niks mis mee.
                Oh oke, ja ik zal hem erover tippen. Maar kijkt het met een hogere vetmassa niet wat voller? Want nu zie je wel de vormen bij mij, maar nog niet echt vol qua massa, maar dat komt wel met de tijd?

Comment

De massa komt inderdaad wel als je wat langer traint. Je zal ook vanzelf voller worden.
                  Waarom zou je meer vet willen om voller te lijken....als je een beetje massa hebt en je bent droger dan lijk je veel groter dan wanneer je vetter bent.

Verder, gewoon goed eten en goed naar de spiegel kijken voor je progressie en wordt je wat vetter dan ga je wat intensiever trainen of verander je iets aan je voeding.
                  Training goed gericht houden op massa, dus altijd lekker zwaar gaan, medium reps en altijd 3e en 4e set tot fail gaan en eventueel wat forced reps. Dan zal de massa wat beter worden dus wordt je voller en blijf je lekker droog.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    De massa komt inderdaad wel als je wat langer traint. Je zal ook vanzelf voller worden.
                    Waarom zou je meer vet willen om voller te lijken....als je een beetje massa hebt en je bent droger dan lijk je veel groter dan wanneer je vetter bent.

Verder, gewoon goed eten en goed naar de spiegel kijken voor je progressie en wordt je wat vetter dan ga je wat intensiever trainen of verander je iets aan je voeding.
                    Training goed gericht houden op massa, dus altijd lekker zwaar gaan, medium reps en altijd 3e en 4e set tot fail gaan en eventueel wat forced reps. Dan zal de massa wat beter worden dus wordt je voller en blijf je lekker droog.
                    Oke dankjewel voor je advies!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X