overtrainen bestaat niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• overtrainen bestaat niet?

nou zat ik laatst op het internet te koekeloeren en toen kwam dit stuk voorbij:

There's no Such Thing as Overtraining

Broz believes that there's no such thing as being overtrained, just undertrained.
    If you got a job as a garbage man and had to pick up heavy cans all day long, the first day would probably be very difficult, possibly almost impossible for some to complete. So what do you do, take three days off and possibly lose your job?
    No, you'd take your sore, beaten self to work the next day. You'd mope around and be fatigued, much less energetic than the previous day, but you'd make yourself get through it. Then you'd get home, soak in the tub, take aspirin, etc. The next day would be even worse.
    But eventually you'd be running down the street tossing cans around and joking with your coworkers. How did this happen? You forced your body to adapt to the job at hand! If you can't' squat and lift heavy every day you're not overtrained, you're undertrained! Could a random person off the street come to the gym with you and do your exact workout? Probably not, because they're undertrained. Same goes with most lifters when compared to elite athletes.
    – John Broz 2002

is dit waar? of is dit onzin?

US gevangenen trainen elke dag, de zelfde spiergroep en eten maar 3 keer per dag. heb je gezien hoe buffed ze zijn?

Comment

@hermandad
      ja die kerels zijn geen kleine jongens!

Comment

jah en voeren verder niks uit

Comment

Je lichaam raakt er gewoon aangewend tog!

Comment

Ja, daar ben ik wel van overtuigd

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              US gevangenen trainen elke dag, de zelfde spiergroep en eten maar 3 keer per dag. heb je gezien hoe buffed ze zijn?
              meerendeel van die mannen zitten ook aan de juice e, en ze hebben van heel de dag niets te doen

Comment

Ik denk dat je lichaam op der duur wel gewend aan het traine.
                Mits je goed eet.

Maar wat rust op ze tijd is wel goed soms ook mentaal en voor het lichaam.

Ik had gevoel dat de afgelope tijd veel te vele gedaan heb.
                op ten duur ging ik niet meer vooruit.

Nam zelf af in kracht.

Drm ga ik nu effe 2 weekjes wat lichter traine.

Comment

Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van die gevangenen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

omdat ze daar veel douche
                    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Originally posted by stokbelg View Post
                      omdat ze daar veel douche

Ik zou daar geen zeep laten vallen

Comment

Wel als je alle spieren getraind wil hebben....sluitspier!

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Ik zou daar geen zeep laten vallen
                          ik zou er gewoon helemaal niks laten vallen!
                          en indd die anjers daaro zijn zo gebulkt als maar kan
                          next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Ja hoe kan dat eigenlijk hoe die gevangen daar van die kasten zijn? Ik kijk vaak op discovery en national geographic van die programma's en doen echt heel de dag pull-up, push up, dips etc. en krijgen echt belabberd eten. :s
                            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                              Ja hoe kan dat eigenlijk hoe die gevangen daar van die kasten zijn? Ik kijk vaak op discovery en national geographic van die programma's en doen echt heel de dag pull-up, push up, dips etc. en krijgen echt belabberd eten. :s
                              maybe anabolen ofso ?
                              Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X