Dikte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikte

welke oef. zijn voor dikte in de borst?

basis oefeningen en dan 6-8 hh.

Grtz...
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (young builder @ Okt. 10 2004,20:12)]welke oef. zijn voor dikte in de borst?
      Zijn er nog andere oefeningen voor de borst behalve voor dikte ? ? ?

Lengte? breedte?

Alle oefening verdikken de spier, als je ze maar met voldoende gewicht en in de (voor jou) juiste rep range doet
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Hey man,

Als je veel herhalingen doet met licht gewicht maak je lange spieren, als je weinig herhalingen doet met zwaar gewicht train je dikke spieren. Het beste is om de oefeningen rustig uit te voeren... Als je 6-8 herhalingen kan maken train je kracht en als je 8-10 herhalingen doet train je massa (volgens mij).

Probeer alle kanten van de borstspier te trainen zoals binnen buiten boven onder en midden. Dan zie je het snelst en het meeste resultaat.

Ik heb het meeste succes met mijn borstspier. Dat is mijn lievelingsspier om te trainen. Als je vragen hebt ken je me best ff msnen...

Succes
        185 cm
        100 kilo +/-
        17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
        Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Ik doe nooit licht....ik pak altijd zwaarste wat ik ken en probeer die grens steeds hoger te verlegegn zwaar en 8 herh..

Greetz...

Comment

Indd XeNo

dat doe ik ook altijd...

das denk ik de beste manier om groot te worden =o]
            185 cm
            100 kilo +/-
            17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
            Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (3XL @ Okt. 11 2004,09:47)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (young builder @ Okt. 10 2004,20:12)]welke oef. zijn voor dikte in de borst?
              Zijn er nog andere oefeningen voor de borst behalve voor dikte ? ? ?

Lengte? breedte?

Alle oefening verdikken de spier, als je ze maar met voldoende gewicht en in de (voor jou) juiste rep range doet
              heb je eigenlijk wel gelijk in , Denk dat je massa voor dikte moeten lezen
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Ttje @ Okt. 12 2004,13:20)]Hey man,

Als je veel herhalingen doet met licht gewicht maak je lange spieren,

Succes
                Wat een onzin

Hoe wil je dat bereiken? Verplaatsen van de aanhechtingspunten???

Als je spier langer zou worden zonder dat de aanhechtingspunten zich verplaatsen zou je gewoon een slaphangende spier krijgen

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Ttje @ Okt. 12 2004,13:20)]Probeer alle kanten van de borstspier te trainen zoals binnen buiten boven onder en midden. Succes
                  Binnenkant, buitenkant kan je niet appart accentueren.

De spier spant over de volledige vezelbaan aan, niet alleen maar aan 1 kant

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (3XL @ Okt. 12 2004,20:10)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Ttje @ Okt. 12 2004,13:20)]Probeer alle kanten van de borstspier te trainen zoals binnen buiten boven onder en midden. Succes
                    Binnenkant, buitenkant kan je niet appart accentueren.

De spier spant over de volledige vezelbaan aan, niet alleen maar aan 1 kant
                    Toch kun je weldegelijk de nadruk leggen op bv binnenkant borst vind ik. Als je smal bankdrukt pak je meer de binnenkant. Dit is ook duidelijk te voelen tijdens de oefening, net als je triceps natuurlijk.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Persoonlijk vind ik smal bankdrukken een triceps oefening, door de stand van je armen (dicht bij je lichaam) plaats je de pec. in een ongunstige positie waardoor deze minder werkt.

Dat je je bij oefeningen waarbij je armen dichter bij elkaar komen de sterno-costale aanhechtingen meer voelt komt gewoon omdat de spier verder verkort (grotere ROM) waardoor de gehele spanning groter word.

Niet omdat deze kant zwaarder belast word

Comment

@ XL heb jij toevallig een medische opleiding? Je gebruikt zoveel Latijn en andere moeilijke zooi?! Of heb je het gewoon zelf aangeleerd?

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (3XL @ Okt. 13 2004,08:03)]Persoonlijk vind ik smal bankdrukken een triceps oefening, door de stand van je armen (dicht bij je lichaam) plaats je de pec. in een ongunstige positie waardoor deze minder werkt.

Dat je je bij oefeningen waarbij je armen dichter bij elkaar komen de sterno-costale aanhechtingen meer voelt komt gewoon omdat de spier verder verkort (grotere ROM) waardoor de gehele spanning groter word.

Niet omdat deze kant zwaarder belast word
                          Als je de ellebogen echter naar buiten houdt en je gebruikt een EZ-stang, wordt het wel degelijk een binnenkant-borstoefening. Ik doe hem niet, maar weet uit ervaring dat deze goed kan werken. Echt waar.  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Op verschillende boards wordt om de zoveel tijd een thread gestart hoe je binnenkant borst kan trainen. Het blijkt gewoon niet te kunnen! Je kan wel de bovenkant en de onderkant van je borst trainen, maar buitenkant, binnenkant, enz. kan gewoon niet.

Het kan natuurlijk wel dat je bijv. met smal bankdrukken de binnenkant heel goed voelt, en hier de volgende dag ook spierpijn hebt.

red: 3xl heeft geloof ik alle mogelijk haalbaare diploma's fitnessinstructeur en zit al een jaar of 25 aan het ijzer. Hij is een soort guro op elke bekend board  
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Met handen bijmekaar opdrukken op de grond train je toch de binnekant..En dan lekker gewichie op je rug gooien..Volgens mij doe je dan echt de binnekant .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X