Kickboksen en benen trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kickboksen en benen trainen

Ik train sinds een half jaar mn benen zeer intensief (daarvoor nooit&#33 en ga hier goed mee vooruit. Nu zit ik alleen met het "probleem" dat ik ook nog op kickboksen zit en op woensdag als ik ga kickboksen nog extreem veel last heb van mn benen (benen op maandag getraind). op vrijdag ga ik weer kickboksen dus op donderdag mn benen trainen kan ook niet. Nu vroeg ik me af of iemand ook met zon vergelijkbaar probleem loopt en wat hij hier an doet. Tips van andere mensen zijn ook welkom natuurlijk!

hoe train je je benen
    wat voorn oefeningen en hoeveel reps?
    Who's the Chef

Comment

Denk dat je hier niks tegen kan doen. Misschien iets minder setjes voor benen zodat je minder last hebt van spierpijn tijdens je kickboks-training.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik doe 4 setjes squatten met 12 herhalingen,
        4 setjes lunges met 8 herhalingen

voor de kuiten 3 setjes standing calf raises met 8 herhalingen
        3 setjes seated calf raises met 12 herhalingen

squatten durf ik niet met een te zwaar gewicht omdat ik dan bang ben dat ik in elkaar zak. dit heb ik niet bij het uitstappen en daarom doe ik die wel zwaarder

Comment

Train je je hamstrings niet? Je kant gewoon hoge trappen blijven maken als je ze traint hoor. Als je ze maar blijft rekken hoef je niet bang te zijn dat ze korter worden.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

hmm
            je traind niet te veel benen dat zal het niet wezen dan

probeer eens te trainen met 8 herhalingen of misschien 6.
            en kijk dan eens wat het doet.

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Okt. 21 2004,11:31)]hmm

of train je benen op zaterdag als je die mogenlijkheid hebt
              Who's the Chef

Comment