Why The Smith Machine May Be The Worst Piece of Exercise Equipment You Can Use

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    bron?
    Als je die titel gewoon bij google copy+ paste, krijg je meestal ook de originele bron.

Comment

Originally posted by Dimix View Post
      erg opvallend hoe weinig vrienden dat toestel heeft op dit forum.
      Wel verbazend want dat zelfde toestel wordt op mijn sportschool zo goed als continu gebruikt. Vooral voor de BP
      Was in mijn vorige sportschool ook het geval, maar als ik de gebruikers van deze machine vergelijk, met de andere, is er wel een enorm verschil kwa kennis, ervaring, spiermassa & progressie.

Originally posted by talalelh15 View Post
      bron?
      Als je wat nadenkt weet je dat Squat, Deadlift, Bench Press, Military Press. De meest complexe oefeningen zijn. Als je hier de baar vastmaakt aan een bewegingslijn gaat de hele juiste uitvoering van deze oefeningen verloren en maak je er een machine oefening van en door de complexiteit belast je je gewrichten enorm op de verkeerde manier.

Enkele bronnen.
      Bodybuilding.com - What's Wrong With Using The Smith Machine For Squats?
      10 Reasons Why Squatting In The Smith Machine Sucks | StrongLifts.com
      Power Rack Vs. Smith Machine | LIVESTRONG.COM
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
        Was in mijn vorige sportschool ook het geval, maar als ik de gebruikers van deze machine vergelijk, met de andere, is er wel een enorm verschil kwa kennis, ervaring, spiermassa & progressie.

Als je wat nadenkt weet je dat Squat, Deadlift, Bench Press, Military Press. De meest complexe oefeningen zijn. Als je hier de baar vastmaakt aan een bewegingslijn gaat de hele juiste uitvoering van deze oefeningen verloren en maak je er een machine oefening van en door de complexiteit belast je je gewrichten enorm op de verkeerde manier.

Enkele bronnen.
        Bodybuilding.com - What's Wrong With Using The Smith Machine For Squats?
        10 Reasons Why Squatting In The Smith Machine Sucks | StrongLifts.com
        Power Rack Vs. Smith Machine | LIVESTRONG.COM
        Ik heb niet gezegd dat ik niet met artikel eens ben hoor, maar ben altijd benieuwd naar de bron .

Alleen shoulder press in de smith zie ik het gevaar niet heel erg van in.

Comment

Mooi, nu uitprinten en in mn gym gaan hangen
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Best vervelend, de eigenaar van de sportschool is er 2/3 van mijn trainingsdagen en van hem moet ik daarin squatten en deadliften.. Squat kan ik nog wel begrijpen, maar deadliften daarin..

Ohja en bankdrukken doe ik daarin alleen met zware gewichten als er niemand bij me/mee is.

Comment

je MOET alles daarin doen? dat lijkt me vreemd in een vrij land...
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Haha, Inferno, toen ik de titel van dit topic zag in de lijst met actieve discussies, wist ik gewoon dat jij de TS zou zijn! Goede argumenten in het artikel, maar ik gebruikte de Smith Machine sowieso al nooit.

Originally posted by Dexie View Post
                Best vervelend, de eigenaar van de sportschool is er 2/3 van mijn trainingsdagen en van hem moet ik daarin squatten en deadliften.. Squat kan ik nog wel begrijpen, maar deadliften daarin..

Ohja en bankdrukken doe ik daarin alleen met zware gewichten als er niemand bij me/mee is.
                Is de eigenaar jouw master dan of zo? Je kunt toch zelf beslissen welke oefeningen je wel en niet doet, kom op zeg!
                En wat betreft de angst voor hoge gewichten bij het bankdrukken, doe de dumbbell press, daar kun je de dumbbells naar de zijkant laten vallen! Is een beter alternatief dan de Smith machine.
                Laissez Faire

Comment

ja daar dacht ik ook gelijk aan,misschien noemt ze t wel een: likkealslassiemachine

WTF!
                  Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    Die veiligheid is inderdaad eigenlijk niet met een smith..... Een plotseling optredende blessure en dan nog rustig de stang in de houders vast draaien..... lijkt me niet!

een beetje Smith heeft aan beide zeiden extra borg sets.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

legg press in de smith machine kan ook nog wel.

zelf hebben wij er 1 staan ben er wel blij om, houd de bench press en het squatrek een beetje vrij

ja ik snap het al, jullie willen ook nog side view zien
                      Ben eigenlijk meer benieuwd naar front view
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                        Ben eigenlijk meer benieuwd naar front view
                        ja dat kan ik begrijpen, maar helaas was daar geen filmpje van

Comment

Front press en squats, lunges doe ik bijna altijd in de Smith machine schuindrukken doe ik ook redelijk vaak in de Smith.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

jones 3d ftw...
                            maar hardcore mensen free weights idd

BodyCraft Jones Smith Press Machine - YouTube
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post

ja ik snap het al, jullie willen ook nog side view zien

leg press - YouTube
                              Moet je zien hoe die onderrug tekeer gaat.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dexie View Post

Zoek dan een andere gym niks moet!
                                Go hard Or Go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X