Manier van Trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het enige iets of wat "vervelende" is wanneer je net begint.. ga straks mijn 2de training SL doen, en je voelt je toch wat lullig met zo'n lege stang. Ik weet dat je op zich niet moet zitten met wat andere denken, maar stiekem kan ik het me niet laten En toch volg ik het schema feilloos op ;p
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

en dan mag je dit 2x per week doen??
      maar 5x5 setjes, met dertig kilo ofzo schiet echt niet op toch..
      Net pagina doorgelezen ik weet genoeg.

Comment

Originally posted by NoName View Post
        en dan mag je dit 2x per week doen??
        maar 5x5 setjes, met dertig kilo ofzo schiet echt niet op toch..
        Net pagina doorgelezen ik weet genoeg.
        Dan doe je het toch lekker op jou eigen manier. Houd dan wel even je progressie bij, dat is wel zo handig.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

je begint dan wel van nul maar het gaat op zich best hard hoor, je moet enkel de discipline hebben je aan het schema te houden...
          ik ben maandag begonnen en zie hieronder het schema van de komende weken (is wel moeilijk voor te stellen dat ik over twee maanden met mijn 64kg, 100kg+ kan squatten maar time will tell
          Attached Files
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Whoo, maar er zitten ook sprongen tussen van 5kg en 7.5kg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X