Oefeningen tijdens vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oefeningen tijdens vakantie

Ola amigos !

Ik ga volgende week voor 2 weken naar Spanje, en heb daar geen sportschool of materiaal. Wat zijn goede oefeningen zonder materiaal ? Alvast bedankt

Opdrukken
    Dippen (moet je een bankje of een stoel gebruiken ofzo)
    De bekende buikspier oefeningen

Ik ben hier ook al over aan het nadenken voor als ik op vakantie ga.
    Biceps word een beetje moeilijk.
    Misschien maar gewoon 2 weekjes genieten en niet sporten?

Comment

Of gewoon lekker 2 weken vakantie nemen en even niet aan fitness denken en als je weer terug bent weer flink trainen?

Wil je dat niet, maar heb je geen sportschool ter beschikking? Bodyweight oefeningen, dus gewoon met je eigen lichaamsgewicht; chin ups/dips/push ups/sit ups etc.

Comment

Gewoon genieten... zorgen dat je je eiwitten op peil houdt die weken.
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Deadliften met je reiskoffer vol stenen, cardio dmv hardlopen, benchpressen met je vrouw/vriendin,
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Pistol squats, pull ups, push ups, handstand push ups, dips. Als je daarbij nog een goede weerstands band/elastiek met handvatten meeneemt, dan kun je het een beetje bijhouden, zodat de shock niet zo erg is als je terug komt en weer begint met trainen.

Velen zullen zeggen: gewoon genieten. Maar ik geniet pas echt als ik gewoon kan trainen op vakantie. trainen is altijd lekker en dus ook op vakantie. Wekker om 7 en dan ben ik al klaar met sporten voor de rest wakker wordt.

als je een zuip vakantie houd, dan kun je het sporten beter laten.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ga van de zomer ook op vakantie en ga denk ik elke dag ff half uurtje zwemmen en zo veel mogelijk op het eten letten

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
                Ik ga van de zomer ook op vakantie en ga denk ik elke dag ff half uurtje zwemmen en zo veel mogelijk op het eten letten
                Dat is ook een idee! denk dat ik ook zoiets ga doen.
                Elke morgen half uurtje zwemmen (ben je meteen goed wakker)
                Zoveel mogelijk op eten blijven letten. En misschien 2x in die twee weken een uurtje oefeningen proberen te doen, push ups etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X