Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hallo ik zit me af te vragen...ik ben al een tijdje bezig met een fitness schema en hij is vandaag af... ik wil graag weten of deze goed is het gaat meer over me upperbody?
hallo ik zit me af te vragen...ik ben al een tijdje bezig met een fitness schema en hij is vandaag af... ik wil graag weten of deze goed is het gaat meer over me upperbody?
Ik wil niet beledigend overkomen maar eigenlijk gaat het schema nergens over. Hoe vaak per week wil je trainen en train je in een sportschool of thuis? Je moet ook wel je benen trainen trouwens.
Ik wil niet beledigend overkomen maar eigenlijk gaat het schema nergens over. Hoe vaak per week wil je trainen en train je in een sportschool of thuis? Je moet ook wel je benen trainen trouwens.
ik wil 3 a 4 x per week trainen en ik ga thuis trainen en op sportschool als ik geen tijd heb doe ik t thuis heb ik wel tijd ga ik naar een sportschool en me benen ja daar was ik wel van bewust...maar die kan je moeilijk thuis trainen.
ik wil 3 a 4 x per week trainen en ik ga thuis trainen en op sportschool als ik geen tijd heb doe ik t thuis heb ik wel tijd ga ik naar een sportschool en me benen ja daar was ik wel van bewust...maar die kan je moeilijk thuis trainen.
Doe of 3-daagse split: biceps/borst, triceps/rug en schouders/benen of UB/LB massaschema voor 4x per week.
Altijd je planning maken om je trainingen heen.
Train al 13 jaar en heb zelden geen tijd om te gyme....
Kwestie van inplannen in je agenda en 1 1/2 uur voor jezelf houden.
Vwb het schema... Valt mij op dat je geen rug traint... Doe je wel benen?
zoals boven aangegeven richt ik me nu op het maken van het upperbody inderdaad train ik geen rug is me niet opgevallen weet jij misschien een goede oefening voor thuis met dumbelss om je rug te trainen?
zoals boven aangegeven richt ik me nu op het maken van het upperbody inderdaad train ik geen rug is me niet opgevallen weet jij misschien een goede oefening voor thuis met dumbelss om je rug te trainen?
Ik zou wel ff opletten met de deadlifts omdat die vaak verkeerd uitgevoerd worden, dus miss kun je googlen op de oefening zodat je zeker weet dat je het goed doet. De oefening ziet er namelijk makkelijker uit dan die is
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment