Originally posted by Knulletje
View Post
Borst groeid niet zo snel als de rest, wat te doen?
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostZijn train schema:
Trainingschema;
Maandag: borst en triceps
Dinsdag: schouders en benen
Woensdag: rust dag
Donderdag: rug en biceps
Vrijdag: cardio / buik
En dan is er niemand die er iets van zegt?
dinsdag schouders na borstdag.....dubbel en triceps voor de schouderdag....ook hmmm. verdeling kan beter.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAlthans vind ik zelf wel dat sinds ik de afgelopen 2 weken fly's pak, me borst sneller groeit.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostLaatst op DBB een heel topic over gehad, eh geen idee of ik hem kan vinden (zal wel ff zoeken).
Maar dat is in iedergeval wat ik eruit opmaakte, dat je met fly's sneller massa opbouwt dan met drukken.
Als je zwaar genoeg kan gaan met flyes dan kan je in theorie beter en sneller massa aanzetten idd.
De fly beweging, indien goed uitgevoerd, uit de juiste hoek zet veel meer vezels in werking en optimale contractie dan de benchpress ooit zal doen. Er is ook een veel grotere activiteit gemeten in EMG onderzoeken.
Ook de decline bench is voor de pec major een betere oefening dan flatbench.
Veel benchpressers bouwen nauwelijks borst op.... door veel te brede grip en teveel werking uit triceps en het alleen maar iets strekken va de armen ipv de pec's te laten werken en in contractie laten komen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAlthans vind ik zelf wel dat sinds ik de afgelopen 2 weken fly's pak, me borst sneller groeit.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostAls je zwaar genoeg kan gaan met flyes dan kan je in theorie beter en sneller massa aanzetten idd.
De fly beweging, indien goed uitgevoerd, uit de juiste hoek zet veel meer vezels in werking en optimale contractie dan de benchpress ooit zal doen. Er is ook een veel grotere activiteit gemeten in EMG onderzoeken.
Veel benchpressers bouwen nauwelijks borst op.... door veel te brede grip en teveel werking uit triceps en het alleen maar iets strekken va de armen ipv de pec's te laten werken en in contractie laten komen.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...-the-pecs.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat is discutabel. Want in die houding met zware dumbells die je armen naar beneden duwen, dat gaan je schouders niet zo leuk vinden. Een beetje hetzelfde probleem als de pec deck / shoulder wreck. En welke EMG onderzoeken zijn dat dan?
Als de pecs niet in actie komen dan is er sprake van slechte techniek. Je wilt juist zoveel mogelijk spieren activeren, en daar horen uiteraard de pecs bij, want dan kun je meer gewicht omhoog duwen.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...-the-pecs.html
Je wil niet zoveel mogelijk spieren activeren en de pecs die daar ook bij horen, je wil gewoon flink en zoveel mogelijk je pec's activeren en zo min mogelijk andere spieren....we trainen borst en niet fullbody.
Je openingspost in de link, leuk dat je dat een keer post, Is alleen in strijd met jouw voorkeur van benchpressing, focus op- en aanspannen van- de pec's.
Het filmpje van Lee Hayward,....idd decline press.....door erg grote arch.
Er zijn meer technieken en doelen......1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View Postzal zo lijken in 2 weken, ws omdat je borst even een paar dagen wat voller is.....vocht/pomp/toning.... zakt vanzelf weer wat weg is geen opgebouwde massa in 2 weken.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe wil niet zoveel mogelijk spieren activeren en de pecs die daar ook bij horen, je wil gewoon flink en zoveel mogelijk je pec's activeren en zo min mogelijk andere spieren....we trainen borst en niet fullbody.
Je openingspost in de link, leuk dat je dat een keer post, Is alleen in strijd met jouw voorkeur van benchpressing, focus op- en aanspannen van- de pec's.
Het filmpje van Lee Hayward,....idd decline press.....door erg grote arch.
Er zijn meer technieken en doelen......
How To Bench Press More Weight With Proper Technique - YouTube
Door andere spieren erbij te betrekken en een goede houding in te nemen:
- creeer je juist een beter "platform" zodat je optimaal je borstspieren kunt benutten
- verminder je de kans op blessuresI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Marnop je zegt zelf in een van voorgaande post dit:
Veel benchpressers bouwen nauwelijks borst op.... door veel te brede grip en teveel werking uit triceps en het alleen maar iets strekken va de armen ipv de pec's te laten werken en in contractie laten komen.
we trainen borst en niet fullbody.
Maar algemeen kan ik zeggen:
not this shit again
eindeloze discussie, zo blijkt.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostMaar algemeen kan ik zeggen:
not this shit again
eindeloze discussie, zo blijkt.
De discussie gaat bij Inferno ook ALTIJD richting meer kunnen benchen en de techniek om dat te doen.
Bij mij gaat het ALTIJD over hoe je je pec's het beste laat werken en de andere spieren zoveel mogelijk uischakelt.
Laten we nou gewoon een keer accepteren dat er verschillende doelen zijn en verschillende manieren van training en uivoering.
How to Build Bigger Pecs Like Brandon Curry - YouTube1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
ik wou net zeggen. als je een smallere grip hanteerd ligt de nadruk meer op triceps. vandaar dat CGBP gebruikt wordt om de nadruk op de triceps te leggen.
Verder gaat triple ace inhoudelijk de discussie met je aan, en ontwijk jij de discussie.Last edited by dynobet; 22-06-2012, 10:20.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment