Superset biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Superset biceps

Hey allen!

Ik heb besloten een superset voor mn biceps in mn schema te gooien (dus twee bicep oefeningen in een set). Voor de tricep deed ik dit al een tijdje en dat werkte echt verrekte goed, dus heb besloten dit ook voor biceps te gaan doen.

Bij triceps heb ik goeie oefeningen daarvoor kunnen vinden, echter heb ik geen flauw benul welke oefeningen in een superset voor biceps kunnen werken. Zou iemand mij een paar hints kunnen geven? Ik dacht dat het de bedoeling was eerst een isolatieoefening te doen en daarna een waarbij wat andere spieren ook een beetje meewerken (als dit niet klopt verbeter me dan please ) (edit: ik lees bij anderen weer dat het andersom is, beetje confusing )

Ik heb zoekfunctie gebruikt echter leverde dit niet echt iets op.

Bij voorbaat dank!

Je kan van alles pakken bijv:
    training 1 - EZ bar curls vs seated incline dumbell curls en afmaken met concentration curls
    training 2 - barbell curls vs hammer curls en afmaken met 21's barbell curls.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

concetrate Curls + Hammer Curls is voor mij het beste, dan ontploffen die 2 bijna..

Comment

Ahh ok thanx allen. Zou bijvoorbeeld ook ez-bar curls (staand, niet preacher curl) en hammer curls in een kunnen? ga ik dat morgen ff proberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X