Originally posted by Iguana
View Post
bp reps
Collapse
X
-
Originally posted by futurekill View Postoke ! op naar de 100 kg zal dit alsook toepassen voor de DL en sq,maar zal hierbij nog 1x per week blijven.die squats vermoorden mijn benen zowat de DL heb ik qua progressie nog geen problemen meeI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Heb een hele tijd om de dag benen gedaan, bouwde toen het meeste kracht en massa, en dan hebben ze het over supercompensatie is pure BS, alles is zo betrekkelijk, ga van de basis uit en durf te veranderen in trainen.
Nu ik 2 keer bankdrukken doe 5 x 5 word ik ook sterker terwijl ik een peesontsteking heb in me schouder."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Hierbij wil ik jullie nogmaals bedanken voor de raad. de 5X5 techniek heeft mij enorm geholpen,vandaag voor de eerst keer 70 kilo omhoog gekregen wel slecht 1 rep 2de gefailed maar had een spotter bij mij.Als je ziet dat mijn post pas geleden is van 13 augustug dan is dit in een zeer korte tijd er enorm op vooruit gegaan!Ik blijf deze techniek toepassen.Alsook in de squat zit ik aan 75-80 kg maar dit is nog geen PR ik haal er nog 4-5 reps uit.Morgen Top ik en zie ik hoeveel mijn PR is en dan een deload,ik denk binnenkort ook een lichte deload toe te passen voor de bp.Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostHeb een hele tijd om de dag benen gedaan, bouwde toen het meeste kracht en massa, en dan hebben ze het over supercompensatie is pure BS,
Wel interessant om ook eens in de hoeveelheid rust te variëren...
Comment
-
Dit is een interessante thread. Ik ben zelf ook begonnen met 5x5 benchen. Ik heb letterlijk jaren lang gewoon op de traditionele manier setjes van 10 gepakt.
Ik heb heel lang gewoon goede vooruitgang gehad, tot dat ik bij de 130 kg vast kwam te zitten. Ik kom gewoon niet voorbij de 3-4 reps, en zit daar al erg lang op vast. Vooruitgang qua uiterlijk is er wel degelijk, maar ik wil graag ook vooruitgang zien in kracht.
Ik heb vandaag 5x5 geprobeerd, maar nog steeds deed ik 3 reps met 130 kg, terwijl ik dit normaal ook pak als ik gewoon 10 reps doe met mijn vorige sets.
Dus, omdat hier mensen zijn die ervaring hebben met 5x5, vraag ik me af of dat het gewoon eventjes duurt voordat ik merk dat de 5x5 mijn prestaties omhoog doet gaan.
Comment
-
Originally posted by Krakzak View PostDit is een interessante thread. Ik ben zelf ook begonnen met 5x5 benchen. Ik heb letterlijk jaren lang gewoon op de traditionele manier setjes van 10 gepakt.
Ik heb heel lang gewoon goede vooruitgang gehad, tot dat ik bij de 130 kg vast kwam te zitten. Ik kom gewoon niet voorbij de 3-4 reps, en zit daar al erg lang op vast. Vooruitgang qua uiterlijk is er wel degelijk, maar ik wil graag ook vooruitgang zien in kracht.
Ik heb vandaag 5x5 geprobeerd, maar nog steeds deed ik 3 reps met 130 kg, terwijl ik dit normaal ook pak als ik gewoon 10 reps doe met mijn vorige sets.
Dus, omdat hier mensen zijn die ervaring hebben met 5x5, vraag ik me af of dat het gewoon eventjes duurt voordat ik merk dat de 5x5 mijn prestaties omhoog doet gaan.
Bij 5x5 is het de bedoeling om op 70 % van je 1rm (het maximum gewicht dat je 1 keer kan drukken) van je gewicht 5 reps 5 sets te doen. Elke week stijg je dan met 2.5 kg. Wanneer je failt op de 5x5 ga je over naar 3x3 dus 3 reps, 3 sets. Nog steeds blijf je stijgen met 2.5 kg per week. Als je hier failt dan ga je toppen (een nieuwe 1rm proberen zetten).I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostZoals jij het hier zegt denk ik niet dat je het principe van 5x5 begrijpt...
Bij 5x5 is het de bedoeling om op 70 % van je 1rm (het maximum gewicht dat je 1 keer kan drukken) van je gewicht 5 reps 5 sets te doen. Elke week stijg je dan met 2.5 kg. Wanneer je failt op de 5x5 ga je over naar 3x3 dus 3 reps, 3 sets. Nog steeds blijf je stijgen met 2.5 kg per week. Als je hier failt dan ga je toppen (een nieuwe 1rm proberen zetten).
Denk dat ik het nu wel snap . En is die 2.5 kg het totaal gewicht wat je toevoegt of 2.5 kg per kant?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment