Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind legpress een goeie tool om je squats te onderbouwen , gewoon duwen that's it! Meer gewicht , meer kracht. Makkelijk te doen op de legpress
Vooral als je net even vast loopt op squats.
Maar geloof er niet in dat ze beter zijn voor de groei.. voor mijn gevoel pak je veel *been* ( en andere groepen ) bij een squat
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Ik heb meer een kont gekregen tijdens de tijd dat ik mijn onderrug geblesseerd had en alleen maar legpress deed omdat ik tijdens het squatten me bekken niet goed naar voren kon duwen om me rug recht te houden. Dus ik kan me wel vinden in jou reactie Beaudien.
Weet je dat zeker, Fal? Ik heb na het legpressn echt vaak onwijs "spierpijn" in mijn billen, zeker als ik one legged legpress heb gedaan.
Ik heb af en toe ook leg press trainingen, waarbij me glutes zowat ontploffen voor me gevoel. De spierpijn in de quads valt dan zelfs mee in vergelijking met de pijn in glutes.
Ik heb af en toe ook leg press trainingen, waarbij me glutes zowat ontploffen voor me gevoel. De spierpijn in de quads valt dan zelfs mee in vergelijking met de pijn in glutes.
ja, precies.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Het feit dat je in de hams of glutes spierpijn heb zegt alleen maar dat ze in vergelijking met je quadrips zwak zijn.....Nogmaals, wat Falstyr al aangaf, je hams en glutes gebruik je nagenoeg niet bij de legpress, spierpijn is niet een bewijs/feit voor een tegenargument, de zwakte van de desbetreffende spieren bewijzen daarentegen wel het relaas van Falstyr...
@ JP91, juist de leg press is zelf verantwoordelijk voor een groot deel van de (onder)rug blessures. Dit heeft mede te maken met de grote hoeveelheid kilo's die je kunt gebruiken bij deze oefening in combinatie met een verkeerde houding die je moet aannemen. Er ontstaat een veel te grote druk op de wervelkolom die het lichaam niet kan verwerken, en omdat je je core niet traint bij de legpress kan je die druk niet goed genoeg opvangen, bij de squat echter wel.......
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment