Originally posted by pescatore
View Post
Squat vs Leg Press
Collapse
X
-
-
Originally posted by futurekill View PostHilarisch dit xD Ik train pas 4 maanden en weet dat een goede benentraining squats erin moet hebben.En jay als je beperkingen hebt kan ik erin komen dat je geen squats doet,als je dit niet hebt is er geen excuus...
Jammer dat dit de laatste tijd de tendens op BN is, de meeste serieus sporters zie je hier ook niet meer. 14 tot 20 jarigen die max 2 jaar trainen (en een bek hebben alsof ze 20 jaar ervaring hebben) maken tegenwoordig de dienst uit.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostHaha, alsof iedereen verplicht is om te squaten. Het topic begon al slecht, maar helaas kon het nog dieper zinken.
Jammer dat dit de laatste tijd de tendens op BN is, de meeste serieus sporters zie je hier ook niet meer. 14 tot 20 jarigen die max 2 jaar trainen (en een bek hebben alsof ze 20 jaar ervaring hebben) maken tegenwoordig de dienst uit.
zwaai zwaai.
Comment
-
Dit is jammer, mensen die nieuw zijn en in discussie gaan worden vaak meteen ondergesneeuwd.
Ik had het zelf op bb.com waar er simpelweg teveel getrolled word naar mijn mening en ze bodynet mietjes noemen, weinig ervaring etc. Nee dat is niet echt leuk om op een forum te blijven zitten als je dat voor je plezier en ter informatie doet.
Comment
-
Originally posted by Joscha7 View PostDaarom heb ik deze ochtend ook besloten om een ander forum te zoeken waar wel serieus gerageerd word op je mening.zat vanaf julli op deze forum heb ondanks alles toch nog wat kunnen opsteken hier maar de mensen die hier rondzwerven op een paar uitgezonderd daar ga ik niet mijn tijd en energie in steken.Heb dan ook alles gewist in mijn account en mij zie je hier niet meer terug.
zwaai zwaai.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHey hey, lief zijn tegen Inferno hè Doorgaans is het geen slecht idee de beste man serieus te nemenOriginally posted by JGP91 View PostDit is jammer, mensen die nieuw zijn en in discussie gaan worden vaak meteen ondergesneeuwd.
Ik had het zelf op bb.com waar er simpelweg teveel getrolled word naar mijn mening en ze bodynet mietjes noemen, weinig ervaring etc. Nee dat is niet echt leuk om op een forum te blijven zitten als je dat voor je plezier en ter informatie doet.
Probleem op fora is vaak dat er veel beginners en wannabees zitten, dan heb je de Googlelogen die enorm veel tekst plaatsen om maar als expert over te komen, vaak gaan deze mensen met hun gebrek aan kennis met elkaar de discussie aan, wat weer heel vermakelijk is om te lezen.
Ik mis daarin een Luppie"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostBB.com?je bedoeld dbb waarschijnlijk
Probleem op fora is vaak dat er veel beginners en wannabees zitten, dan heb je de Googlelogen die enorm veel tekst plaatsen om maar als expert over te komen, vaak gaan deze mensen met hun gebrek aan kennis met elkaar de discussie aan, wat weer heel vermakelijk is om te lezen.
Ik mis daarin een Luppiewas ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostBB.com?je bedoeld dbb waarschijnlijk
Ik mis daarin een Luppie
En je hebt gelijk, "Googlelogen"
Comment
-
Originally posted by Dimix View Posteven uit nieuwsgierigheid, maar uit je post leid ik af dat jij veel kennis hebt, je klinkt althans zelfzeker. Wat doe jij in het leven? Waar haal jij je kennis? Ik vraag dit alleen want je lijkt te weten waar je over praat...
Ik hoor in het groepje wannabees"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostAls je uit deze post kan afleiden dat ik kennis heb is dat knap
Ik hoor in het groepje wannabeeswas ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
20 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment