Voorarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Triple Aces View Post
    Gewoon zwaar deadliften, shruggen en optrekken pak je ze genoeg
    +1
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

K heb regelmatig dat mijn onderarmen flink verzuren bij meerdere oefeningen dus vind het vaak wel goed. Staat wel een apparaat bij ons op de sportschool voor de onderarmen, vergelijkbaar met de knijpers die iedereen wel kent alleen stel je dan zelf de weerstand in. Die wil ik zo af en toe nog wel eens tussendoor doen.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
        TS geeft aan ze los te trainen , houd dus in dat je imo te weinig traint met deadlift, pull ups , biceps etc !

Tenzij je dus onderontwikkelde onderarmen hebt, dan snap ik ineens de logica wel weer
        Ik merk dat ik grip issues krijg bij de RDL en ik zat er aan te denken om de barbell na de oefening gewoon nog even langer vast te houden om de grip te versterken. Wat vinden jullie?
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Ik merk dat ik grip issues krijg bij de RDL en ik zat er aan te denken om de barbell na de oefening gewoon nog even langer vast te houden om de grip te versterken. Wat vinden jullie?
          Dat helpt bij mij.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Train je halfgas dan? dus eerst heel je hamstring kapot maken en vervolgens nog ff de bar in je handen houden. Ik vind het maar raar

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Train je halfgas dan? dus eerst heel je hamstring kapot maken en vervolgens nog ff de bar in je handen houden. Ik vind het maar raar
              Ik begrijp er geen reet van
              Train hard or go hormone

Comment

Vreemde vergelijking, zie niet hoe je deze conclusie trekt.

Maar @toph: als je gripissues hebt bij deadlifts is het zeker geen slecht plan om bij gewichten waar je het kan na laatste rep even vast te houden.
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                  Maar @toph: als je gripissues hebt bij deadlifts is het zeker geen slecht plan om bij gewichten waar je het kan na laatste rep even vast te houden.
                  Top, ga ik doen. Gewoon vasthouden tot je bijna niet meer kan?
                  Train hard or go hormone

Comment

Top, ga ik doen. Gewoon vasthouden tot je bijna niet meer kan?
                    Laatste set mss wel, daarvoor gewoon even, dat je je reps van volgende sets nog kan maken zonder al te veel gripproblemen
                    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik begrijp er geen reet van
                      Of ik begrijp jou niet. Maar jij zegt dus dat het je een goed plan lijkt om eerst met de rdl je hamstrings te trainen en vervolgens de bar nog in je handen te houden. Maar dat is gewoon vreemd of je traint halfgas, na een goede rdl-set heb je echt geen zin om hem nog ff in je hand te houden.

Comment

Of ik begrijp jou niet. Maar jij zegt dus dat het je een goed plan lijkt om eerst met de rdl je hamstrings te trainen en vervolgens de bar nog in je handen te houden. Maar dat is gewoon vreemd of je traint halfgas, na een goede rdl-set heb je echt geen zin om hem nog ff in je hand te houden.
                        Dat lijkt me een prima plan ja. Rechtopstaand welteverstaan.
                        Train hard or go hormone

Comment

Haha,dit topic word steeds beter!

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            Haha,dit topic word steeds beter!

Hey ouwe zeikneus, anders voeg je iets toe Je reageert enkel als er volgens jou iets niet klopt zonder er inhoudelijk op in te gaan. Dus kom op, geef eens een inhoudelijke mening.
                            Train hard or go hormone

Comment

Hey ouwe zeikneus, anders voeg je iets toe Je reageert enkel als er volgens jou iets niet klopt zonder er inhoudelijk op in te gaan. Dus kom op, geef eens een inhoudelijke mening.
                              Ik heb helaas helemaal nks toe te voegen,want als ik dit allemaal zo lees heeft geen enkele opmerking nog nut.
                              Dus vermaak ik me op dit forum prima op deze manier.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

zoals je hieronder al ziet weet hij t gewoon niet toph

Originally posted by Mvos View Post
                                Ik heb helaas helemaal nks toe te voegen,want als ik dit allemaal zo lees heeft geen enkele opmerking nog nut.
                                Dus vermaak ik me op dit forum prima op deze manier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X