Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De een zegt dat je kleine spiergroepen zwaar moet aan pakken, met weinig herhaligen en de ander zegt dat je beter laag gewicht met veel herhalingen kunt doen. wat is nu het best om ze te laten groeien?
De een zegt dat je kleine spiergroepen zwaar moet aan pakken, met weinig herhaligen en de ander zegt dat je beter laag gewicht met veel herhalingen kunt doen. wat is nu het best om ze te laten groeien?
Geen van beide. Aangezien dit individueel afhankelijk is.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Van compounds gaan ze vaak wel lekker, gewoon lekker zwaar gaan. Liefst doe ik dips en barbel curls gewoon met zwaar gewicht. Al lopen mijn armen behoorlijk achter ik heb het idee dat ze daar toch op groeien.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Pseudo wetenschap, de een reageerd op weinig reps en zwaar de ander op hogere reps, al blijft het nog steeds van belang hoeveel entensiteit en hoever je let op de uitvoering en contractie, anders train je op pyramide 12-10-8-6 en kijk je hoe dat eens gaat.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Hij houdt je voor de gek pik Ligt aan je schema, train je split dan waarschijnlijk 1x, train je ub/lb dan wss 2x and so on...
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment