Originally posted by brillant
View Post
Hoe train je het beste je bicpes en triceps
Collapse
X
-
Originally posted by brillant View Postnou ik zit niet aan de roids en werkt prima
Als jij 16 sets biceps KAN pakken, train je niet goed genoeg imo, na 6 setjes zijn mijne vaak al helemaal kapot..
Comment
-
Probeer eens een combinatie van hoge, medium en lage herhalingen.
voor triceps bijvoorbeeld:
3 sets van +-5 reps CGBP.
3 sets van 8-10 dips.
3 sets van 12-15 reps triceps pushdown.
Kies wel je oefeningen slim. Niet elke oefening is geschikt om heel zwaar op weinig reps uit te voeren.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
-
is ook een hardcore schema ,is niet voor beginners !!
moet ook wel zeggen dat als ik klaar ben flink verrot ben maar heb het ervoor over,en mijn armen groeien als koolRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostPostte jij laatst ook niet die skire zooi voor schouders? Dat was ook al zo overdreven veel...
Als jij 16 sets biceps KAN pakken, train je niet goed genoeg imo, na 6 setjes zijn mijne vaak al helemaal kapot..
en je hoeft mij ook niet te vertellen met jou leeftijd hoe ik moet trainen heb haast net zoveel trainings ervaring als dat jij oud bentRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by brillant View Postja maar wat wil je nog meer als je 16 jaar bent
en je hoeft mij ook niet te vertellen met jou leeftijd hoe ik moet trainen heb haast net zoveel trainings ervaring als dat jij oud bent
En jou hardcore jay cutler pompschema slaat natuurlijk inderdaad nergens op, smeer mensen op bb.com dat soort onzin aan niet bn'ers.
Comment
-
Originally posted by brillant View Postja maar wat wil je nog meer als je 16 jaar bent
en je hoeft mij ook niet te vertellen met jou leeftijd hoe ik moet trainen heb haast net zoveel trainings ervaring als dat jij oud bent
Als je al zo lang traint moet je toch wel weten dat voor jou (iemand die al 15 jaar traint) 16 sets biceps misschien nodig zijn omdat je al zo tegen je genetisch maximum zit. Maar voor een beginner is het teveel.
Aangezien de TS nog een beginner is snap ik dus niet waarom je dit post.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: