Hallo BB'ers ik ben opzoek naar goede oefeningen naast chin-ups, bent-over rows en lat pully om echt die v eruit te pushen, hoe zou ik dat volgens jullie moeten doen en met welke oefeningen?
V-shaped back!
Collapse
X
-
Uitvoering maakt met die oefeningen ook nogal verschil. Heeft bij mij best lang geduurd voordat ik de houding wist te vinden waarmee ik de lats écht goed voel. Eerlijk gezegd denk ik dat ik de juiste hoek ook niet uit mezelf gevonden zou hebben.
Voor mij zijn dat echt oefeningen waarbij het milimeterwerk is: is mijn houding nét iets anders dan verplaats ik wel meer gewicht, maar dan voel ik mijn lats niet half zo goedPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Dat is wel genoeg, maar je v-shape ligt meer dan alleen bij je rug.
Het is meer je schouder-taille verhouding. Dus dan zou je moeten denken aan een brede rug, mooie ronde schouders, sterke onderrug en een laag vet%.
Ook als je benen wat breder zijn, lijkt je taille ook weer wat smaller.
Denk meer aan:
Deadlift
Rowing exercise
chin-up/pull-up
en dan voor wat boven gezegd werd; shrugs voor je traps, lateral raises voor zijkant schouders.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostLekkere schouderverkloter is dat bij veel mensen
Comment
-
Originally posted by Steff_Hens View PostOh wist ik nog niet, thanks. Ik en me trainingsbuddy hebben hier geen last van. We doen het nu toch al enkele maanden. Wel met een gecontroleerde uitvoering, waarschijnlijk is het daar waar veel man de mist in gaat en blessures aan hun schouders krijgen.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ben er wel van bewust, je zult sowieso wel wat kleine blessures oplopen. Zoals ontsteking in onderarm ( heeft veel man, ik gelukkig niet héhé ). Heb wel al eens een zeer lichte ontsteking gehad in me schouder. ( Deed toen nog geen lats achter me nek dus daar was het niet van ).
Er traint wel meer man die hun oefeningen compleet verkeerd doen + snel blessures oplopen. En dan er nog gewoon mee doortrainen ipv even wat rustig aan te doen met de instelling ( het zal wel overgaan ).
Comment
-
Originally posted by Steff_Hens View PostBen er wel van bewust, je zult sowieso wel wat kleine blessures oplopen. Zoals ontsteking in onderarm ( heeft veel man, ik gelukkig niet héhé ). Heb wel al eens een zeer lichte ontsteking gehad in me schouder. ( Deed toen nog geen lats achter me nek dus daar was het niet van ).
Er traint wel meer man die hun oefeningen compleet verkeerd doen + snel blessures oplopen. En dan er nog gewoon mee doortrainen ipv even wat rustig aan te doen met de instelling ( het zal wel overgaan ).Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ontsteking die ik 1 week heb gehad ja ... was er meteen bij.
Ik zal zeggen, ik train voor 99% correct de oefeningen die ik doe. Die blessure had ik in de eerste 3 maanden trainen ( toen ik er wat minder over wist ).
Hoezo heeft je leeftijd te maken met kennis over oefeningen.. ben er meer mee bezig dan de meeste oudere mensen. Als iemand -20 ziet staan is steken ze het meestal meteen op de leeftijd ( zoals u ).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment