slecht benchpress :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Meer eten is de oplossing
    Twee liter volle melk en 100 g cashew extra als je dan niet aankomt eet ik mn schoen op. Wel hard benen trainen dan ook anders wordt je idd dik. Maar als je 10 kg aankomt en 1-2% vet erbij krijgt dat is toch mooi?
    Lid van de 200 club

Comment

Focus je niet teveel op het gewicht van bankdrukken. Ik weet dat je indruk moet maken op de sportschool. Maar ooit ga je jezelf blesseren.

Film je techniek en post het hier, mensen geven je advies en hiermee ga je sterker worden. Verder kan je nog een keer je voeding posten en kan je hier advies over krijgen.

Magische trainingsschema zal je hier ook niet vinden verder, 5 x 5 is effectief voor kracht en massa kan je wel proberen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Focus je niet teveel op het gewicht van bankdrukken. Ik weet dat je indruk moet maken op de sportschool. Maar ooit ga je jezelf blesseren.

Film je techniek en post het hier, mensen geven je advies en hiermee ga je sterker worden. Verder kan je nog een keer je voeding posten en kan je hier advies over krijgen.

Magische trainingsschema zal je hier ook niet vinden verder, 5 x 5 is effectief voor kracht en massa kan je wel proberen.

Ik zal volgende week maandag filmen als ik ga bankdrukken.
        En me voedingschema is heel erg afwisselend ik probeer zo gevarieert te eten want als ik 1 week lang hetzelfde eet ga ik dat wat ik eet niet meer lusten en dan zal het helemaal misgaan. Ik let wel op wat ik eet ik probeer zo droog mogelijk te blijven maar toch aan te komen.

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
          Meer eten is de oplossing
          Twee liter volle melk en 100 g cashew extra als je dan niet aankomt eet ik mn schoen op. Wel hard benen trainen dan ook anders wordt je idd dik. Maar als je 10 kg aankomt en 1-2% vet erbij krijgt dat is toch mooi?
          tuurlijk is het mooi als ik 10kg aan kom en 1-2% maar als ik zo blijf bankdrukken ben ik bang dat later mijn borst zal achterlopen.

Comment

Originally posted by resike View Post
            Zou 2 x per week 5x5 doen gevolgd door wat stevige dips. Voor mijzelf zeer zeker geholpen.
            Precies. Al die kabelshit en machines eruit gooien en 2x per week 5x5 bankdrukken. En de ene dag gevolgd door CGBP en de andere keer dips. De eerste paar weken aan techniek werken en wanneer dat enigszins in orde is wekelijks verhogen en aan de techniek blijven werken.
            Last edited by inferno_0666; 24-09-2012, 21:46.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Nu hoef je nog niet bang te zijn dat je borst achter gaat lopen omdat op 60 kg er vrij weinig is wat voor kan lopen. Wat mij geholpen heeft voor mijn presses is het schema van falstyr, 2x pw 5x5 bench press en goede assistance ervoor.
              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Precies. Al die kabelshit en machines eruit gooien en 2x per week 5x5 bankdrukken. En de ene dag gevolgd door CGBP en de andere keer dips. De eerste paar weken aan techniek werken en wanneer dat enigszins in orde is wekelijks verhogen en aan de techniek blijven werken.
                Ik dacht er aan om dit schema te volgen
                Maandag : borst/tricep
                dinsdag : rug/bicep
                woensdag : rust
                donderdag : schouder/benen
                vrijdag : borst

op maandag :
                Benchpress 5x5
                Dippen

Vrijdag :
                Benchpress 5x5
                CGBP

Of is dat weer te weinig?

Comment

Je zegt dat je goed eet, maar wel zo dat je droog blijft en ook kom je moeilijk aan.
                  Nu loop je tegen het punt aan dat je niet sterker wordt... Als je niet groeit of sterker wordt eet je niet genoeg punt
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                    Je zegt dat je goed eet, maar wel zo dat je droog blijft en ook kom je moeilijk aan.
                    Nu loop je tegen het punt aan dat je niet sterker wordt... Als je niet groeit of sterker wordt eet je niet genoeg punt
                    Ik probeer zo veel mogelijk te eten, maar het is de ene dag anders dan de andere want op de ene dag eet ik heel erg veel en ben ik aan het einde van de dag heel erg vol, en de ene dag eet ik minder... maar dat komt ook door school ik zit maandag,dinsdag,woensdag en vrijdag tot 5uur op school en donderdag tot 4uur en meestal vergeet ik in de ochtend om eten te maken (broodjes) om die mee te nemen of ik heb geen genoeg tijd.

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                      Ik probeer zo veel mogelijk te eten, maar het is de ene dag anders dan de andere want op de ene dag eet ik heel erg veel en ben ik aan het einde van de dag heel erg vol, en de ene dag eet ik minder... maar dat komt ook door school ik zit maandag,dinsdag,woensdag en vrijdag tot 5uur op school en donderdag tot 4uur en meestal vergeet ik in de ochtend om eten te maken (broodjes) om die mee te nemen of ik heb geen genoeg tijd.
                      Maak de avond van te voren/ sta 1x iets vroeger op en maak kip met rijst klaar, kan je wel 3 dagen bewaren. Doe ik tenminste en ik leef nog. Maak het dinsdag ochtend en gebruik het tot donderdag en overige rijst gebruik ik vrijdag. Dit hoeft niet persee rijst met kip te zijn kan zoveel zijn je kan ook bakje tonijn mee nemen en pasta.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                        Maak de avond van te voren/ sta 1x iets vroeger op en maak kip met rijst klaar, kan je wel 3 dagen bewaren. Doe ik tenminste en ik leef nog. Maak het dinsdag ochtend en gebruik het tot donderdag en overige rijst gebruik ik vrijdag. Dit hoeft niet persee rijst met kip te zijn kan zoveel zijn je kan ook bakje tonijn mee nemen en pasta.
                        rijst met kip meenemen naar school?

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                          rijst met kip meenemen naar school?
                          Jup, 1e week deed iedereen beetje lacherig maar nu vraagt iedereen of hij/zij ook mag. En het is ook nog eens lekker =D Uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor hun.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                            Jup, 1e week deed iedereen beetje lacherig maar nu vraagt iedereen of hij/zij ook mag. En het is ook nog eens lekker =D Uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor hun.
                            warm je het nog op voordat je naar school gaat? of neem je het gewoon koud mee?

Comment

Alles wijst erop dat je gewoon echt niet goed eet.
                              Ik heb zelf ook 1-2 jaar aangekloot met voeding, maar nu ik mn voeding op orde heb merk ik dat ik veel sneller en meer resultaten boek dan ooit tevoren.
                              In 1 van de sticky's over voeding staat een excel bestand gepost waar je heel simpel dingen op kan invullen. Zorg ervoor dat je Eiwitten 30% zijn Koolhydraten 40% en vetten 30% van je dagelijkse behoefte zijn. Bereken uit hoeveel kcal je nodig hebt om op onderhoud te eten. Je gaf zelf al aan goed droog te zijn, als je op onderhoud eet zul je krachtgains krijgen, breder worden en net zo droog/droger worden. Je kunt wel allerlei verschillende trainingsmethodes gaan toepassen maar zolang je voeding niet op orde is zul je matig tot geen resultaten halen.

AAN DE SLAG DUS!
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                                Alles wijst erop dat je gewoon echt niet goed eet.
                                Ik heb zelf ook 1-2 jaar aangekloot met voeding, maar nu ik mn voeding op orde heb merk ik dat ik veel sneller en meer resultaten boek dan ooit tevoren.
                                In 1 van de sticky's over voeding staat een excel bestand gepost waar je heel simpel dingen op kan invullen. Zorg ervoor dat je Eiwitten 30% zijn Koolhydraten 40% en vetten 30% van je dagelijkse behoefte zijn. Bereken uit hoeveel kcal je nodig hebt om op onderhoud te eten. Je gaf zelf al aan goed droog te zijn, als je op onderhoud eet zul je krachtgains krijgen, breder worden en net zo droog/droger worden. Je kunt wel allerlei verschillende trainingsmethodes gaan toepassen maar zolang je voeding niet op orde is zul je matig tot geen resultaten halen.

AAN DE SLAG DUS!
                                Ik zal naar die excel bestand eens kijken maar ik heb al volgens mij een keer erna gekeken en toen snapte ik er niks van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X