slecht benchpress :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jurvg View Post
    Ja maar hij wilt droog blijven dus dan kan hij beter leven op crackertjes met kipfilet joachim
    Nee ik ga denk ik gewoon vol op bulken, ik kan wel steeds aankomen maar droog blijven maar dat duurt veelste lang.

Comment

Als je het niet snapt, hoe kun je dan denken dat je op dit moment goed eet zoals je tegen me zei?
      omdat ik gewoon aankom maar toch droog blijf.

Comment

Ik doe ook veel aan bankdrukken. Dit is eigenlijk mijn eerste bericht hier maar wou toch even reageren.
        Vroeger toen ik een jaar of 18 was heb ik veel getraind in de sportschool maar later mee gestopt. Toen ik een jaar of 37 was ben ik door een collega weer begonnen en eigenlijk alleen met bankdrukken. Ik begon met 60 kilo dat was in het begin heel zwaar voor mij. Later ben ik overgestapt naar ook inderdaad setjes van 5 en dan 5 keer dus ook 5 keer 5. Wat het geheim een beetje is is dat je aan het gewicht moet wennen naar eerst 5 keer 5 keer 60 te doen deed ik ook af en toe 2 keer 65 ofzo en dit hoogde ik steeds op. Begon op een gegeven moment met 5 keer 60 dan 5 keer 65 5 keer 70 en dan weer terug afbouwen naar 60. Ik deed dit gemiddeld 3 keer per week nu nou ongeveer 3 jaar trainen kan ik maximaal 90 kg drukken en heb net nog even 5 keer 80 en 4 keer 85 gedrukt. Ik ben niet echt serieus aan het trainen en let ook niet echt op me voeding soms een whey shake en eet wel vaak eieren. Ik ben nu 40 en zoals ik al zei druk ik nu 90 kilo ook ben ik in 3 jaar tijd 12 kilo aangekomen met de zelfde vetmassa. Dus mijn advies is gewoon setjes van 5 keer 5 en opbouwen en afbouwen zodat je went aan de zwaardere gewichten. En maak je verder niet druk dat je dat alleen doet en zo weer klaar bent met trainen bij mij heeft het ook wat opgeleverd.

Comment

oke heb dus besloten om te proberen meer te eten, en ik ben begonnen met Excelbestand invullen.
          en ik heb bijna besloten om Mammoth shake te halen (wanneer bodyenfitshop hem heeft).
          Nu moet ik nog een goeie trainingsschema, weet iemand een bestaand schema die ik kan volgen?

Comment

5 setjes van maximaal 5 opbouwen en afbouwen. Je bouwt gewoon op totdat je het bijna niet meer kan drukken al is het maar 1 keer dan bouw je weer af tot setjes van max 5 keer drukken is niet zo moeilijk. Dan druk je uiteindelijk steeds meer als je op school zit zoals jij en niet zo`n zware baan hebt als ik weet ik zeker dat je wel wat sneller progressie maakt dan ik. En in 3 jaar tijd misschien wel 100 kilo drukt. Succes.

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
              oke heb dus besloten om te proberen meer te eten, en ik ben begonnen met Excelbestand invullen.
              en ik heb bijna besloten om Mammoth shake te halen (wanneer bodyenfitshop hem heeft).
              Nu moet ik nog een goeie trainingsschema, weet iemand een bestaand schema die ik kan volgen?
              Als je een weight gainer shake wilt halen (en al helemaal die van Mammoth) snap je het volgens mij nog steeds niet helemaal.

Comment

Als je een weight gainer shake wilt halen (en al helemaal die van Mammoth) snap je het volgens mij nog steeds niet helemaal.
                leg me is uit dan?

Comment

Het is de bedoeling dat je je calorieen uit goede voeding haalt. weight gainers zijn overbodig. ze bevatten allemaal grote hoeveelheden suikers die slecht voor je zijn. Als je nou een met een goed voedingschema zou komen door middel van het excel sheet dat je op bodynet kunt vinden, zou je al betere resultaten behalen.

Comment

Het is de bedoeling dat je je calorieen uit goede voeding haalt. weight gainers zijn overbodig. ze bevatten allemaal grote hoeveelheden suikers die slecht voor je zijn. Als je nou een met een goed voedingschema zou komen door middel van het excel sheet dat je op bodynet kunt vinden, zou je al betere resultaten behalen.
                    maar kijk weetje wat probleem is bij mij. Als ik nu die excel bestand invul, zal ik sowieso niet elke dag precies eten wat daar op staat dat weet ik nu al, het zal sowieso anders zijn, want ik zit tot laat op school en meestal in tussenuren ga ik naar de winkelcentrum en daar koop ik dan meestal eten. meestal koop ik dan croissants,ontbijtkoeken,mage kwark (met smaak).

En ik snap die verhouding niet, van eiwit,vetten, carbs?

Comment

Je doet je naam wel eer aan
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                        Je doet je naam wel eer aan
                        Tja ...
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Hoeveel is je behoefte?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Hoeveel is je behoefte?
                            geen idee....

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                              geen idee....
                              Reken die dan ff uit met die calculator, je zal denk ik rond hetzelfde als mij zitten? Anyway.

8:00
                              brinta 75g
                              half volle melk 400ml
                              whey perfection 28g

10:30
                              brood 60g
                              pindakaas 30g

13:15
                              brood 120g
                              halvarine 20g
                              kipfilet 52g

15:00
                              brood 60g
                              pindakaas 30g

17:30 PRE WORKOUT
                              Kipfilet 200g
                              rijst/(zoete)aardappelen 150g
                              groente 200g

20:00 POST WORKOUT
                              Whey perfection 28g
                              half volle melk 200ml

20:30 (Optioneel)
                              brood 60g
                              halvarine 10g
                              kipfilet 26g

22:30
                              magere kwark 500g

Totaal kcal: 2700
                              32% eiwit, 42% koolhydraten, 26% vet
                              220g eiwt, 282g koolhydraat, 78g vet
                              Misschien heb je er wat aan. Is makkelijk te doen, ik ben vaak ook pas 5 uur thuis ben net 16 en maak zelf m`n eten elke dag. Ook geen ingewikkelde producten, wel veel hetzelfde

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                                Reken die dan ff uit met die calculator, je zal denk ik rond hetzelfde als mij zitten? Anyway.

Misschien heb je er wat aan. Is makkelijk te doen, ik ben vaak ook pas 5 uur thuis ben net 16 en maak zelf m`n eten elke dag. Ook geen ingewikkelde producten, wel veel hetzelfde

Dankjewel, zal zeker helpen. de tijden zullen voor mij wel een beetje anders zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X