Grotere armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe lang train je?

http://www.t-nation.com/free_online_...or_bigger_arms
    Last edited by Mvos; 13-10-2012, 15:17.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Nu bijna 6 maanden weer.

Comment

Bedankt voor de tip man! Ik ga vanaf aankomende week m'n kleine spiergroepen 1 keer pakken en de grote spiergroepen gewoon 2 keer, kijken of dat fijn traint!

Comment

Originally posted by swagger2011 View Post
          Nu bijna 6 maanden weer.
          Als je pas 6 maanden traint dan zou ik me helemaal niet druk maken.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Bij mij groeien deze ook enorm traag hoor,gewoon geduld hebben en niet opgeven.Heb ook wel lange armen misschien dat dit hier ook wel wat aan doet.
            Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              Die 11 nieuwe artikelen van Clay over de principes van bodybuilding zouden hier ook gepost mogen worden, interessant leesvoer.
              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                Bij mij groeien deze ook enorm traag hoor,gewoon geduld hebben en niet opgeven.Heb ook wel lange armen misschien dat dit hier ook wel wat aan doet.
                Nee kerel dat lijkt zo vanwege de lengte van je armen.
                Maar als die lange armen dan ook eenmaal op maat zijn heb je echt giga armen.

Comment

Mooi artikel.Hij heeft verschillende mogelijkheden aan om ze te trainen biceps,triceps samen,iedere traininge 1 biceps en triceps oefening,en dit in dropsets als ik het goed gelezen heb met op het zwaarste slechts 3 reps zouden nodig zijn en bij het laagste je hoger in reps gaat om de spieren optimaal te stimuleren.Wat betreft de ellebogen heb ik ook problemen mee...skullcrusher levert problemen op voor mijn ellebogen hoe laag het gewicht ook moge zijn.

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
                    Nee kerel dat lijkt zo vanwege de lengte van je armen.
                    Maar als die lange armen dan ook eenmaal op maat zijn heb je echt giga armen.
                    Misschien wel,momenteel kijk ik in de spiegel en gebruik niet echt een lintmeter ofzo.Krijg wel een betere definitie en zichtbare adders die ik voorheen niet had

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
                      Train je biceps na n grote spiergroep. Doe hetzelfde ook met triceps.
                      Als je de biceps en triceps (agatonen) traint in 1 trainings sessie, kun je de fascia oprekken om zodoende ruimte te maken voor nieuwe spiergroei.
                      Als je de biceps of triceps traint na n grote spiergroep, heb je t voordeel van n verhoogde testosteron afgifte. En dus flinkere armen.
                      BTW pomp is geen indicatie dat je armen ook daadwerkelijk zullen groeien. Uitputting ook niet.
                      Wat is dit voor bullshit dan? Een agatoon bestaat niet. Een agonist en antagonist wel.

Als je krachttraining doet heb je zowiezo voordeel van een hogere testosotronafgifte.

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
                        Wat is dit voor bullshit dan?

Hmm, ik zou wat hij zegt niet zomaar voor bullshit uitmaken. Heb je hem weleens gezien?
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
                          Wat is dit voor bullshit dan? Een agatoon bestaat niet. Een agonist en antagonist wel.
                          Dat klinkt natuurlijk vééél interessanter, is niet de bedoeling dat je het zegt he?

Ik dacht even dat het een ander lid was, maar blijkbaar is het dus Knulletje. Voorheen poste hij ook al een hoop dingen die sterk aan een (om zijn stijl aan te houden) fecesproductie doen denken.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Hmm, ik zou wat hij zegt niet zomaar voor bullshit uitmaken. Heb je hem weleens gezien?
                            Maakt mij niet uit hoe groot hij is. Maar laat hem dan ook groot uit zijn woorden komen door te weten waar hij over praat. Daarnaast kun je ook groot zijn geworden en de oefeningen totaal verkeerd doen en elke dag mac donalds eten en toch groeien. so.... whats your point?

Comment

Met ander woorden laat het technisch onderbouwd zijn zodat iedereen het kan begrijpen. niet door woorden te gaan gebruiken die niet bestaan

Comment

Hij heeft gelijk het zijn agonisten en antagonisten ofwel de tegenovergestelde spieren.
                                Sorry voor mijn onoplettendheid Remi.

Enne,
                                Als we dan toch bezig zijn, over bullshit gesproken: testosotron afgifte bestaat ook niet.. Wel testosteron afgifte! Of jij moet mij uit kunnen leggen wat testosotron is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X