Correct Technique for Lateral Raise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Correct Technique for Lateral Raise

Correct Technique for Lateral Raise

Correct Technique for Lateral Raise - YouTube
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Blijf deze lastig vinden voel m nooit echt lekker

Kabel is ie makkelijker voor mij

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      Blijf deze lastig vinden voel m nooit echt lekker
      Moet je hem eens supersetten na dumbell shrugs.
      En niet te zwaar pakken en rug recht houden.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        Moet je hem eens supersetten na dumbell shrugs.
        En niet te zwaar pakken en rug recht houden.
        Huh dus als je hem superset met shrugs? Voel je hem beter aan de zijkant.

Vaak is het gewoon techniek wat mensen verkeer doen bij deze oefening.

Armen licht buiging in, vuisten naar buiten, ellebogen lager als je bovenarmen, net doen of je thee schenkt, 1 sec boven vasthouden, langzaam genoeg naar beneden, focussen op de spier.

Comment

Met supersetten voel je hem?Rare redenatie.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Huh dus als je hem superset met shrugs? Voel je hem beter aan de zijkant.

Vaak is het gewoon techniek wat mensen verkeer doen bij deze oefening.

Armen licht buiging in, vuisten naar buiten, ellebogen lager als je bovenarmen, net doen of je thee schenkt, 1 sec boven vasthouden, langzaam genoeg naar beneden, focussen op de spier.
            Alsof je thee schenkt? Nee hoor, whelemaal fout. Bier zul je bedoelen!

Je ziet inderdaad heel vaak dat deze oefening verkeerd wordt uitgevoerd. Vaak wordt er teveel gewicht gebruikt of de armen gaan te hoog waardoor de focus op de traps komt te ligen i.pv. de schouders.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Met supersetten voel je hem?Rare redenatie.
              hem is beter. allebei een eigen doel, maar een lekkere combi heur.

Comment

Leg ff uit dan, want ik begrijp het niet.

Comment

Er zijn zoveel variaties op deze oefening .

ik doe ze met handpalmen naar de benen , duimen naar elkaar wijzend .

gek genoeg krijg ik bij iedere uitvoering last in mijn linkerpols (net een electriciteitsstoot)

deze heb ik ook al geprobeerd : vanaf 1.10 .

een killer voor mijn onderrug daarom doe ik ze ook niet meer zo Larry Scott Shoulder Workout - YouTube
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Denk dat vooral veel mensen de fout maken om deze oefening te zwaar te pakken.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Leg ff uit dan, want ik begrijp het niet.
                      weet ik het, wellicht is het de tension op je delts tijdens shruggen waardoor je de side raises erna beter voelt en dit net zo tijdens de side raises waardoor je je traps na het shruggen erg goed voelt tijden de sideraises

Comment

Morgen ga ik hem eens zittend doen. Denk dat ik dan minder uit mn benen haal op het einde

Comment

Originally posted by Tails View Post
                          Denk dat vooral veel mensen de fout maken om deze oefening te zwaar te pakken.
                          Onder andere ik, moet ook gewicht gaan verlagen en het correct uitvoeren.
                          keep the focus going!

Comment

Mensen verkijken zich inderdaad op het gewicht. Ik moest ze ook doen tijdens het depleten en daarbij was 4kg per hand echt genoeg.

Comment

Weer wat geleerd thanks man!
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X