Bankdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kan proberen eerst je triceps te verzwakken en dan pas te gaan bandrukken, gewicht wat minderen, weet je (bijna) zeker dat je het meeste gewicht met je borstspieren drukt.
    Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Originally posted by iNtense View Post
      Je kan proberen eerst je triceps te verzwakken en dan pas te gaan bandrukken, gewicht wat minderen, weet je (bijna) zeker dat je het meeste gewicht met je borstspieren drukt.
      Dat is nou niet echt slim om te doen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by iNtense View Post
        hha lol, als je dit doet, gaat hij minder gewicht nemen en gaat zn triceps ng sneller falen dan zn borst...

hij moet aan zn techniek werken, zoek het artikel how to bench with your pecs
        velen weten hier meer over dan mij, maar het komt neer op n arch in je rug, ellebogen voldoende naar binnen, en de bar naar je tepels
        powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Hallo allemaal,

Het spijt me echt enorm voor het afwezig zijn. Was een tijdje m'n pc kwijt en ben het forum eigenlijk best wel vergeten omdat ik druk was met andere dingen. Het bankdrukken gaat inmiddels goed, ik voel nu echt mijn borst zelfs als ik alleen maar bankdruk en geen andere oefeningen voor borst doe. Iig heel erg bedankt iedereen! Ik ben weer volop bezig ( ben weer tijdje aan het boksen geweest ) en ik zal hier weer veel te vinden zijn.
          Nogmaals, excuses en bedankt allemaal!

Comment

Een pc is toch zo'n ding die op een vaste plek staat. Hoe krijg je die nou weer kwijt

Comment

Hahaha, bedoelde het niet letterlijk. Even wat probleempjes ermee enz (maandje ofzo) en omdat ik nog niet echt actief was hier vergeet je het dan ook weer vrij snel.

Comment

In ieder geval goed dat het nu beter gaat met bankdrukken. Hoeveel kilo druk je nu? En hoeveel reps en sets?

Comment

3 sets elk 8 reps, 45 tot nu toe max. Niet erg indrukwekkend, maar ben ermee bezig
                  Volg het ub/lb schema van dynobet.

Comment

Good luck

Comment

De bar laten zakken tot ongeveer aan je tepels en niet zo laag laten zaken dat je je borst raakt,een beetje boven de borst en concentreer je op de borst span hem aan.

Comment

Originally posted by cedric vermeire View Post
                        De bar laten zakken tot ongeveer aan je tepels en niet zo laag laten zaken dat je je borst raakt,een beetje boven de borst en concentreer je op de borst span hem aan.
                        Liever niet. Het is beter als jij geen advies geeft.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Ik ben flexibel genoeg dus ik raak mijn borst gewoon aan.

Comment

Originally posted by mike1998 View Post
                            Ik ben flexibel genoeg dus ik raak mijn borst gewoon aan.
                            Ik raak ook meestal mijn borst aan. Ik combineer het meestal. de ene training de stang een stukje van mijn borst af en de andere dag een klein tikje aanraken met de stang. Ik heb wel het idee dat een stukje er vanaf zwaarder is, maar misschien is dat psychosomatisch.

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                              Ik raak ook meestal mijn borst aan. Ik combineer het meestal. de ene training de stang een stukje van mijn borst af en de andere dag een klein tikje aanraken met de stang. Ik heb wel het idee dat een stukje er vanaf zwaarder is, maar misschien is dat psychosomatisch.
                              Dat zit inderdaad in jouw eigen hoofd dat dat zwaarder is..
                              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                                Dat zit inderdaad in jouw eigen hoofd dat dat zwaarder is..
                                Dan zal het wel gewenning zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X