affadfad
Hoe flexibeler worden voor squat? Hoe kuiten strekken?
Collapse
X
-
Misschien keertje bezoekje brengen aan de fysio. Kan zijn dat je kuitspieren/achillespees wat aan de korte kant zijn.
Verder, veel mensen zullen hier wel op gaan reageren, maar misschien squatten in een smith machine? Zo kun je je voeten iets meer naar voren zetten waardoor ze misschien wel op de grond blijven staan.Not with the lights on baby, i'm bulking.
-
Smithmachine voelt precies hetzelfde aan, het enige is dat alleen zo meer grip heb op de stang, iemand zei ook iets over small insertions ofzoiets dergelijks, ik heb er niet zoveel last van maar later kan het misschien problemen opleverenRainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Zoek op internet 'soft tissue release for calves' en koop een foamroller of lacrosse/tennis bal. Je kuiten zijn waarschijnlijk erg stijf. Zelf massage, knoopjes in de spieren laten ontspannen en rekken. Dit zou ik ook doen voor je glutes, hamstrings en IT-band.
En ohja bereid je voor op een hoop pijn
Comment
-
-
Originally posted by Aldo Raine View PostVoet plat op de grond houden. Vervolgens je andere voet naar voren zetten zodat je een strek op je kuit en je achillesspees krijgt. Vervolgens langzaam door je knie buigen. Hierbij krijg je een strek op zowel je kuit als je achillesspees.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostVoet plat op de grond houden. Vervolgens je andere voet naar voren zetten zodat je een strek op je kuit en je achillesspees krijgt. Vervolgens langzaam door je knie buigen. Hierbij krijg je een strek op zowel je kuit als je achillesspees.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik heb in eerste instantie gesquat met de smith machine (makkelijker qua evenwicht, kan hier het probleem zijn?). Heb hiernaast ook 2 kuit oefeningen gedaan: seated & standed calf raises met veel reps, weinig pauze tussen de reps. Ik ben er leniger door geworden. Misschien kan je dat ook proberen. Nooit verkeerd om naar een fysio te gaan ofc.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostTer aanvulling Haci. Het is eigenlijk een hamstring stretch. Maar door je knie naar voren te bewegen, richt je je op je kuit en achillesspees. Dit is wat makkelijker denk ik voor je beeldvorming.
Originally posted by Wietse90 View PostIk heb in eerste instantie gesquat met de smith machine (makkelijker qua evenwicht, kan hier het probleem zijn?). Heb hiernaast ook 2 kuit oefeningen gedaan: seated & standed calf raises met veel reps, weinig pauze tussen de reps. Ik ben er leniger door geworden. Misschien kan je dat ook proberen. Nooit verkeerd om naar een fysio te gaan ofc.
Zie verder vandaag wel hoe het gaat, lunges ook weer uitproberen want heb er dezelfde probleem mee, verder 8 sets legg press waarvan 3 single legged, stiff legged deadlifs, supersetje leg ext en curl en nog abbructor voor binnenkanten
Last edited by haci; 14-06-2013, 15:14.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by Wietse90 View PostLunges wordt je beter in door het te blijven. Ik ben er ook een paar keer voor schut mee omgevallen hehe.
Ik deed altijd kuiten als laatst. Voel je ze ook beter, doordat ze al warm zijn.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Gaat een beetje offtopic met dit antwoord, maar het is ook me laatste, ga daarna varen en evt wakeboarden (alleen heb ik een verrekte spier opgelopen in men monnikapsspier).
Ik doe altijd hoofdoefeningen als eerst (krijgt de voorkeur), en als laatste kuiten. Kan voor jou anders zijn uiteraard
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment