Grotere lats!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grotere lats!

Alles gaat beter de laatste tijd, alleen mijn lats willen niet groeien. Bij pullups, lat pulldowns etc krijg ik pijn. Maar geen vooruitgang heeft iemand extra tips bij latpulldowns etc.
    Hard work Pays off!

Latt pulldown niet te wijd pakken, als je hem wijd doet gebruiken als finisher.

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
      Alles gaat beter de laatste tijd, alleen mijn lats willen niet groeien. Bij pullups, lat pulldowns etc krijg ik pijn. Maar geen vooruitgang heeft iemand extra tips bij latpulldowns etc.
      2 of 3x per week pullups met een strakke uitvoering helpt wel. Sets vanaf 5 reps en gebruik een dipriem om extra gewicht toe te voegen wanneer het makkelijk wordt.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

2 tot 3 x per week pull ups tot fail doen. Krijg je ook lats brah, doe verder bijna geen oefeningen voor rug behalve rows.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gewoon zorgen dat je je reps fatsoenlijk uitvoert en niet te snel gaat bij alles. Je mag best je lats voelen als je pull ups doet, zeker als je wilt dat ze groeien.

Ik kreeg vroeger ook nooit een pomp in me rug, maar tegenwoordig lukt prima/aardig.

Dat is ook enkel gekomen door moeite te doen om bepaalde oefeningen beter uit te gaan voeren.
          "Straight outta gym"

Comment

Thanks kerels! Ga hier wat mee doen en hopen dat ze gaan groeie.
            Hard work Pays off!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X