Andere manier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar daar was dat andere topic voor.
    Ik bedoel het niet verkeerd hoir maar jij start iets en zodra mensen het anders doen voel je je aangevallen.
    At topic dan maar ik doe nu 15/20 reps maar volgende maand weet 5*5 en zo wissek ik steeds af.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Maar daar was dat andere topic voor.
      Ik bedoel het niet verkeerd hoir maar jij start iets en zodra mensen het anders doen voel je je aangevallen.
      At topic dan maar ik doe nu 15/20 reps maar volgende maand weet 5*5 en zo wissek ik steeds af.
      Ok. op die manier.

Comment

Denk dat je met diverse manieren ver kunt komen..wat ik doe is minder efficiënt maar ik vind schrmas volgen ruk.
        Dus ik die IIFYM if it fits your muscles

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Denk dat je met diverse manieren ver kunt komen..wat ik doe is minder efficiënt maar ik vind schrmas volgen ruk.
          Dus ik die IIFYM if it fits your muscles
          Ik maak altijd mijn eigen schema's en verwissel die zo rond de 6-8 weken.

Comment

Waarom om de 6-8 weken?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              Waarom om de 6-8 weken?
              Mij is ooit verteld dat de spieren de eerste 2 weken moeten wennen op de manier waarop je traint en na die 2 weken die spieren zich pas gaan ontwikkelen. Of dat zo is zou ik echt niet weten, maar in ieder geval heeft het bij mij wel resultaten. Na die tijd gooi ik heel mijn schema om en begin ik weer van voor af aan. Het is wel zo dat als jij 6 weken geen bankdrukken meer gedaan hebt, na die periode van omschakeling naar een andere programma waar het bankdrukken wel in zit weer was lastiger is geworden. Idem. bijv. dumbell drukken of welke oefening ook, dus ik denk wel dat er een kern van waarheid zit in dat de spier eerst moet wennen aan de soort oefening

Comment

Jij hebt het wel getroffen met je goede genen Daniel!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hij moet wel goede genen bezitten, dat kan gewoon niet anders.

Comment

Goede genen voor spierontwikkeling ja, maar das wel ten koste gegaan van andere dingen....pffffff....

Comment

Het lijkt een vicieuze cirkel met deze gozer te worden :P
                      One Love, One Game, One Desire.
                      BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Verklaar dan waarom je bijv. na 2 weken niet trainen, en daarna weer gaat trainen een enorme vooruitgang boekt qua groei?

Comment

Je moet je niet opwinden,enkel nog verwonderen.

Het is alleen zo tegenstrijdig dat iemand met zulke ideeën over fitness,voeding en zulke trainings methoden, nog zo'n goed fysiek heeft.
                          Dan verwacht je toch een uberecto.

It's all in the genen!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                            Verklaar dan waarom je bijv. na 2 weken niet trainen, en daarna weer gaat trainen een enorme vooruitgang boekt qua groei?
                            In jou ogen moet je dus na 2 weken trainen weer 2 weken vrij nemen om enorme groei te maken?
                            One Love, One Game, One Desire.
                            BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Hahaha,

2 weken on,2 weken off
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                                In jou geval omdat je niet hersteld door je gebrekkige voeding, die 2 weken geven je spieren de rust om door te herstellen. Als je fatsoenlijk zou eten haalde het geen klont uit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X