Andere manier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by emilio75 View Post
    In jou geval omdat je niet hersteld door je gebrekkige voeding, die 2 weken geven je spieren de rust om door te herstellen. Als je fatsoenlijk zou eten haalde het geen klont uit
    Is tevens mijn mening.

Comment

Daarnaast wil ik nog mededelen dat toen der tijd op mijn gym heel veel mensen veel lof over mijn aanpak van training sprak. Rustig, gecontroleerd en goed uitgevoerd tot de laatste herhaling. Ik was een voorbeeld voor hen en er waren veel mensen die me altijd om advies vroegen. Daarnaast train ik nu enkel een paar mensen op mijn manier van trainen en hebben resultaten geboekt en zijn er goed over te spreken.

Comment

Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het goed is om een aantal weken (6) een vast schema aan te houden en ja, het zou dan niet gek zijn om even een week bijv. niet te trainen en daarna aan het nieuwe programma te beginnen. Zullen we wedden dat je na het einde van de volgende 6 weken vooruit bent gegaan?

Comment

One Love, One Game, One Desire.
          BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Volgen ze ook jouw voedingsschema?

Rustig,gecontroleerd en goed uitgevoerd is toch niet jouw methode?
            Dat is de basis volgens mij.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
              Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het goed is om een aantal weken (6) een vast schema aan te houden en ja, het zou dan niet gek zijn om even een week bijv. niet te trainen en daarna aan het nieuwe programma te beginnen. Zullen we wedden dat je na het einde van de volgende 6 weken vooruit bent gegaan?
              Deload?
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                Verklaar dan waarom je bijv. na 2 weken niet trainen, en daarna weer gaat trainen een enorme vooruitgang boekt qua groei?
                Ik denk niet dat je na twee weken rust enorme vooruitgang boek. Ik denk dat in die twee weken je pomp ed kwijt raakt en dat die na die twee weken weer snel terug komt.

Wat dat gewennen betreft, je lichaam heeft idd een paar trainingen nodig om neuromusculair aansturing te optimaliseren
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Wow ik pak even mijn notitieboek erbij. Te veel nuttige informatie om allemaal te onthouden
                  Ernstig noh!

Comment

give this kid an award !

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                      Ik denk niet dat je na twee weken rust enorme vooruitgang boek. Ik denk dat in die twee weken je pomp ed kwijt raakt en dat die na die twee weken weer snel terug komt.

Wat dat gewennen betreft, je lichaam heeft idd een paar trainingen nodig om neuromusculair aansturing te optimaliseren
                      Dus dat verhaal klopt wel enigszins?

Comment

Ik zeg dat 3XL gelijk heeft...
                        Je gaat niet vooruit, je komt alleen terug van waar je al was.

En in 4 weken pak je geen winsten als je er dan weer mee stopt..

Maar zoals ik al eerder zei, jij hebt gewoon supergenen wat betreft spieropbouw..
                        Mijn God wat zou ik graag zien dat jij een goed zou eten, dan staat er zeker wat over n jaar.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Ik zeg dat 3XL gelijk heeft...
                          Je gaat niet vooruit, je komt alleen terug van waar je al was.

En in 4 weken pak je geen winsten als je er dan weer mee stopt..

Maar zoals ik al eerder zei, jij hebt gewoon supergenen wat betreft spieropbouw..
                          Mijn God wat zou ik graag zien dat jij een goed zou eten, dan staat er zeker wat over n jaar.
                          hij eet toch goed ? een voeddingsschema is gewoon onzin , broodje bakpao all you needdddddddd

Comment

Ik heb nu inmiddels 2 weken mijn hand in het gips en moet je teleurstellen dat ik GEEN vooruitgang heb geboekt... Op mijn benen na dan die wel hardcore vooruit gaan.
                            One Love, One Game, One Desire.
                            BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Het klopt idd dat je lichaam moet leren hoe een bepaalde beweging optimaal (voor jou) uit te voeren. Tot die tijd werk je eigenlijk met submaximale gewichten (binnen de gekozen rep range) en is je winst dus submaximaal.

Hoe lang dit duurt? ik ga meestal uit van 3-4 trainingen.

Ben zelf trouwens ook een voorstander van regelmatig wisselen en ben ik geen fan van uitmelken. Alleen is het de kunst om aan te voelen wanneer je moet wisselen en niet zomaar lukraak moet zeggen dat iedereen na ... weken moet veranderen. Zijn te veel factoren die bepalen hoelang je ergens maximaal profijt van heb en waneer de winst niet meer op weegt tegen de moeite (verminderende meer opbrengt)

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
                                hij eet toch goed ? een voeddingsschema is gewoon onzin , broodje bakpao all you needdddddddd
                                Eigenlijk ben ik zelf ook wel van mening dat in een opbouwfase een echt voedingsschema niet zo van belang is, zolang je maar van alles voldoende binnen krijg. ik ben het er wel mee eens dat dit uit "gewone" voeding moet zijn en niet ala McDonald ed. Tenzij je natuurlijk in de bulk zit, dan ga ik voor een see food dieet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X