Kan, heb ik n keer megemaakt in Jakarta waar ik lid ben van de Gold Gym.
Daar was n kerel bezig, ik schatte hem op n jaar of 25 en zwaar onder de gear bleek later.
Vreemd want het is sterreves duur daar, terwijl ze zo'n 80 dollar per maand aan inkomen hebben.
De eerste paar dagen zat hij maar n beetje naar me te staren, en op te letten wat ik deed en hoe.
Na n paar dagen komt hij naar me toe met zn gebrekkig Engels en raken in gesprek over de sport.
Ik schatte hem 165lang (normaal daar) en zn gewicht op +- 70kg.
Hij verteld wat hij gebruikt, 750mg Testosteron/pw en 500mg Nandrolon/pw.
Hij trainde al 6jaar en was in die tijd nog niet zoveel opgeschoten, zelfs met gebruik niet.
Dus ik vraag hoe hij zn voeding doet en zn training.
Hij komt om 2 uur de Gym in en is klaar met trainen om Half6..... ??????
Hij zegt hoe kom jij zo groot, terwijl je maar 50 minuten traint per dag, of train je thuis anders?
Ik zeg nee, precies hetzelfde... En telkens maar 2 spiergroepen..
Ik zeg jij traint te lang en hetzelfde, en misschien te lang op de zelfde manier......
Probeer het eens anders, of train met me mee ik ben hier nog 4 weken voor ik weer naar huis ga.
Dus hij gaat trouw mee elke dag 50minuten en op n iets andere manier dan hij gewend is...
Ik zeg na n week tegen hem, volgens mij begint het vruchten af te werpen kerel.
Wegen... 3 kg erbij in 1 week..
Affin na 4 weken was het ruim 8kg, en hij was nog net zo in zn bf...
Van +- 70kg naar 78kg in n maand is toch niet gering. Maar blij en trots dat hij was..
Heb nu nog steeds contact met hem.
Wat bewijst dit?
Soms is minder meer... En dat de gear ook niet altijd alles zeggend is..
Daar was n kerel bezig, ik schatte hem op n jaar of 25 en zwaar onder de gear bleek later.
Vreemd want het is sterreves duur daar, terwijl ze zo'n 80 dollar per maand aan inkomen hebben.
De eerste paar dagen zat hij maar n beetje naar me te staren, en op te letten wat ik deed en hoe.
Na n paar dagen komt hij naar me toe met zn gebrekkig Engels en raken in gesprek over de sport.
Ik schatte hem 165lang (normaal daar) en zn gewicht op +- 70kg.
Hij verteld wat hij gebruikt, 750mg Testosteron/pw en 500mg Nandrolon/pw.
Hij trainde al 6jaar en was in die tijd nog niet zoveel opgeschoten, zelfs met gebruik niet.
Dus ik vraag hoe hij zn voeding doet en zn training.
Hij komt om 2 uur de Gym in en is klaar met trainen om Half6..... ??????
Hij zegt hoe kom jij zo groot, terwijl je maar 50 minuten traint per dag, of train je thuis anders?
Ik zeg nee, precies hetzelfde... En telkens maar 2 spiergroepen..
Ik zeg jij traint te lang en hetzelfde, en misschien te lang op de zelfde manier......
Probeer het eens anders, of train met me mee ik ben hier nog 4 weken voor ik weer naar huis ga.
Dus hij gaat trouw mee elke dag 50minuten en op n iets andere manier dan hij gewend is...
Ik zeg na n week tegen hem, volgens mij begint het vruchten af te werpen kerel.
Wegen... 3 kg erbij in 1 week..
Affin na 4 weken was het ruim 8kg, en hij was nog net zo in zn bf...
Van +- 70kg naar 78kg in n maand is toch niet gering. Maar blij en trots dat hij was..
Heb nu nog steeds contact met hem.
Wat bewijst dit?
Soms is minder meer... En dat de gear ook niet altijd alles zeggend is..
Comment