How to Front Squat With Straps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar wat is er dan mis met front squats met je armen in gekruisde positie?

Comment

Ik vind dat je met gekruiste armen toch teveel speling op de barbell hebt waardoor hij kan 'rollen'.
      Omdat het zo wiebelig is , sta ik continue te corrigeren waardoor ik me niet goed op mijn benen kan focussen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

daar heb ik dus geen last van

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Dat komt vanzelf als je grotere schouders krijgt!
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat komt vanzelf wel wanneer de gewichten verder omhoog gaan.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

ja moet toegeven dat ik ik front squat altijd als afmakertje gebruik, relatief weinig gewicht en veel herhalingen (meestal na backsquats)

Comment

Originally posted by rainman View Post
                Dat komt vanzelf als je grotere schouders krijgt!
                rotvent

Comment

ja moet toegeven dat ik ik front squat altijd als afmakertje gebruik, relatief weinig gewicht en veel herhalingen (meestal na backsquats)
                  Het wordt een ander verhaal als je het doet als hoofdoefening en sets van 3 reps doet.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Het wordt een ander verhaal als je het doet als hoofdoefening en sets van 3 reps doet.
                    Oh is dat zo

Ik gebruik zelf ook de crossgrip. Ik zou echter graag de clean grip gebruiken omdat je hier automatisch al meer 'thoracic extension' hebt dan met de crossgrip. Toch maar eens met straps proberen.

Comment

Vind je dat een mooie rep? Het leek wel of het maar net goed ging.
                      - Dave Tate

Comment

Dat ging het ook haha, deze man heeft wel even een totaal van 985kg op de 3 groten met een lichaamsgewicht van zo'n 102 kg. Wtf?

Comment

Originally posted by NickP View Post
                          Dat ging het ook haha, deze man heeft wel even een totaal van 985kg op de 3 groten met een lichaamsgewicht van zo'n 102 kg. Wtf?
                          Gemiddeld alles 3 x bw. Zeker heel impressive maar niet heel extreem.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            https://www.youtube.com/watch?v=XAb9IXN2zm0

Wereldkampioen en hij schijnt alle records te hebben verbroken die wedstrijd.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Vind je dat een mooie rep? Het leek wel of het maar net goed ging.
                              Op schaal van 1 tot 10 vind ik deze rep toch nog wel een 7. Of het veilig was is een ander verhaal. Een beetje form breakdown vind ik niet meer dan logisch als je dicht tegen je 1rm aan zit.

Originally posted by pescatore View Post
                              Tja Dan Green behoort toch wat meer tot het kamp van de gasten die gewoon het zwaarst ter wereld willen liften, BW is alleen relevant voor hun gewichtsklassen. BW : 1rm ratio boeit ze volgens mij vrij weinig. Waar ik me ook wel in kan vinden.

Comment

Originally posted by NickP View Post
                                https://www.youtube.com/watch?v=XAb9IXN2zm0

Wereldkampioen en hij schijnt alle records te hebben verbroken die wedstrijd.
                                jezus wat een brute fysiek
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X