Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja ik heb in me verleden vaker last gehad van me nek !!!!
Daarom deed ik geen schouders meer. Ik kon 40 kg wel tien keer maar ik bedoel als je zit met die 40 kg perdummels en die liggen op je knie dan moet je ze om hoog zien tewippen en dat lukte me niet eerst maar nu wel, heb elkeer op de techniek getraind om hem omhoog zien tewippen !
Maar van frituur krijg ik energie en van eiwit voel ik me zo waardeloos ...... gevoel ......
Maar iedereen maakt een foto van ze body enzo maar ik heb eergisteren een video gemaakt meer gericht op me borst hoor en me arms :P Ze zien zo waarderloos uit
dit is mijn frituur lichaam :P
Jammer genoeg geen Jean claude van damme body nog
Maar mensen ik hoor het wel van jullie van vinden . En hoop echt dat ik leuk commataar krijg Ik doe niet veel spiermassa enzo maar toch benieuwd
Aan de hand van je lichaam zou ik niet zeggen dat je met dat soort gewichten smijt, misschien toch even wat anders gaan eten als friet en frikandellen!
Ik denk dat jij met goede voeding egt een heel net lijf kan neerzetten plus dat gaat je op de lange termijn ook een hoop problemen besparen met je gezondheid.
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
En de meesten krachtpatsers zien niet uit als bodybuilders als je veel van fitness weet moet je dat weten zoals sterkste mannen of powerlifters men doen niet op spiermassa maar op kracht En dan zegt men dat ik niet veel vanaf weet van fitness
Meesten mensen worden heel jarloers omdat ik gewoon normaal ben !!! en toch super veel kan drukken
En ik heb zelf licht verstandelijk handicap met Autisme PDDNOS dus en PTSS met angstoornis en Stereotype bewegingstoornis zoals Schommelen bonken enzovoort
En BTW Ik kijk best veel Dragonball z en daar leer je ook best veel van ..... En dan zeg men ja is een tekenfilm . maar in die animie trainen ze wel zoals als goku Ultra word. zegt goku tegen zijn zoon gohan dat hij met dit staduim heel erg langzaam is door de spiermassa. je kan overal info weg halen als je het maar ziet
genetisch heb je een groot voordeel tov de anderen
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment