Blesure ? door Schouder dummel press ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daar raakt hij gestresst van.
    Iemand ideeën ?!

    Comment


    • #17
      Ja ik heb in me verleden vaker last gehad van me nek !!!!

      Daarom deed ik geen schouders meer. Ik kon 40 kg wel tien keer maar ik bedoel als je zit met die 40 kg perdummels en die liggen op je knie dan moet je ze om hoog zien tewippen en dat lukte me niet eerst maar nu wel, heb elkeer op de techniek getraind om hem omhoog zien tewippen !

      Maar van frituur krijg ik energie en van eiwit voel ik me zo waardeloos ...... gevoel ......

      Maar iedereen maakt een foto van ze body enzo maar ik heb eergisteren een video gemaakt meer gericht op me borst hoor en me arms :P Ze zien zo waarderloos uit
      dit is mijn frituur lichaam :P
      Jammer genoeg geen Jean claude van damme body nog

      Maar mensen ik hoor het wel van jullie van vinden . En hoop echt dat ik leuk commataar krijg Ik doe niet veel spiermassa enzo maar toch benieuwd

      https://www.youtube.com/watch?v=jzh7...ature=youtu.be

      Comment


      • #18
        Aan de hand van je lichaam zou ik niet zeggen dat je met dat soort gewichten smijt, misschien toch even wat anders gaan eten als friet en frikandellen!

        Comment


        • #19
          Ik denk dat jij met goede voeding egt een heel net lijf kan neerzetten plus dat gaat je op de lange termijn ook een hoop problemen besparen met je gezondheid.
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

          Comment


          • #20
            Je hoeft ook niet gespierd uit tezien om sterk tezijn Ik ken mensen die zijn 5 keer gespierder dan mij en kunnen nauwlijks 100 kg banken :O

            Dan zeg ik in me zelf als je zo sterk uitziet maar toch zo zwak bent , dan snap ik dat echt niet.

            Comment


            • #21
              En de meesten krachtpatsers zien niet uit als bodybuilders als je veel van fitness weet moet je dat weten zoals sterkste mannen of powerlifters men doen niet op spiermassa maar op kracht En dan zegt men dat ik niet veel vanaf weet van fitness

              Comment


              • #22
                Meesten mensen worden heel jarloers omdat ik gewoon normaal ben !!! en toch super veel kan drukken

                En ik heb zelf licht verstandelijk handicap met Autisme PDDNOS dus en PTSS met angstoornis en Stereotype bewegingstoornis zoals Schommelen bonken enzovoort

                Comment


                • #23
                  En BTW Ik kijk best veel Dragonball z en daar leer je ook best veel van ..... En dan zeg men ja is een tekenfilm . maar in die animie trainen ze wel zoals als goku Ultra word. zegt goku tegen zijn zoon gohan dat hij met dit staduim heel erg langzaam is door de spiermassa. je kan overal info weg halen als je het maar ziet

                  Comment


                  • #24
                    heb nog een filmpje van een vandamme kick heb hem efe naar gedaan

                    verveelde me
                    Ik ben niet alleen sterk met frituur maar ook wel goed in schoppen :P HAHAHA :P

                    https://www.youtube.com/watch?v=urzL...ature=youtu.be

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by boyka1991 View Post
                      Je hoeft ook niet gespierd uit tezien om sterk tezijn Ik ken mensen die zijn 5 keer gespierder dan mij en kunnen nauwlijks 100 kg banken :O

                      Dan zeg ik in me zelf als je zo sterk uitziet maar toch zo zwak bent , dan snap ik dat echt niet.

                      Ik zie er liever uit alsof ik 150 bench dan 150 benchen en geen massa hebben

                      Comment


                      • #26
                        Dit topic gaat nu helemaal nergens meer over.....
                        Heb respect voor je, maar als je zulke dingen wil posten maak dan een eigen log
                        In between obsessed periods

                        Comment


                        • #27
                          Bodybuilden is ook iets anders dan powerliften.

                          Comment


                          • #28
                            Ja klopt !

                            gernation_iron

                            Nou ik wil niet uit willen zien dat je maar 100 kg kan drukken maar uit ziet dat je 200 kg kan drukken :P

                            Ik weet niet hoe dat werkt eigen blog

                            Comment


                            • #29
                              mooie fysiek en nog heel erg sterk ook .

                              genetisch heb je een groot voordeel tov de anderen
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

                              The upper back is the new chest Defranco

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by boyka1991 View Post
                                Ja klopt !

                                gernation_iron

                                Nou ik wil niet uit willen zien dat je maar 100 kg kan drukken maar uit ziet dat je 200 kg kan drukken :P

                                Ik weet niet hoe dat werkt eigen blog
                                Dan ga maar snel wat aan je voeding doen

                                Als jij een topic open kan maken kan je ook een log open maken. Is hetzelfde principe Je moet alleen weten in welke sectie je hem moet plaatsen.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X