Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ah okee begrijp me niet verkeerd hoor, prioriteit is dit zeker niet van mij (ja dat meen ik). Maar merkte gewoon dat het t.o.v. de rest niet gelijk liep. Maar dan is het zaak voor later
Hoeft ook niet. Niet elke man traint zijn borst uit elke hoek Succes iig
Kan best zijn hoor, dat je kont voor je gevoel meer gaat hangen sinds je aan het trainen bent. Als je lekker gaat in je dieet, is dat vaak gewoon funest voor een vrouwelijke bil, iets waar je eventjes doorheen moet (want als jij straks zo droog bent als je wil + jouw bilspier zich begint te vormen, dan ziet het er gewoon steeds mooier uit).
Vrouwen trainen imo anders dan mannen voor een goed figuur.
Met Sq krijg je bil maar lang niet zoals vrouwen dat willen.
Bil is bij de meeste mannen bijzaak en bij de meeste vrouwen hoofddoel.
Mijn vrouw doet naast squats, nog diverse oefeningen.
Ik weet al die Namen niet dus zal haar zo even vragen.
Dat, precies dat.
Verder vertrek ik weer netjes uit dit topic, simpelweg omdat ik geen zin heb in het zoveelste moddergooi-gebeuren om niets
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Kan best zijn hoor, dat je kont voor je gevoel meer gaat hangen sinds je aan het trainen bent. Als je lekker gaat in je dieet, is dat vaak gewoon funest voor een vrouwelijke bil, iets waar je eventjes doorheen moet (want als jij straks zo droog bent als je wil + jouw bilspier zich begint te vormen, dan ziet het er gewoon steeds mooier uit).
Hoe dan ook, succes Tara
Dat, precies dat.
Verder vertrek ik weer netjes uit dit topic, simpelweg omdat ik geen zin heb in het zoveelste moddergooi-gebeuren om niets
Thanks! Bedankt voor de geruststelling, alles op z'n tijd dan
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment