Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je triceps is gewoon een grootere spiergroep dan je biceps en bepaalt daarom ook vaak de dikte van je arm, dus ga je nou niet helemaal blint staren op je biceps maar gewoon alle spier groepen van je arm.
biceps worden vaak gewoon niet goed uitgevoerd je ziet vaak dat er in het begin een kracht explosie is waardoor het gewicht en soort van lansering krijgt en verliest zijn effectie en het zelfde geld voor negatief niet laten vallen! en als je terug bent je arm zo ver streken dat je,je triceps aanspant dan vanuit gestrekte arm beheerst om hoog elleboog naast je zij houden!!en als je bijna boven bent draai je hand zo dat je pink naar je borst wijst op die manier draai je hem echt er in,
en het zelfde geld voor de EZ stang.als je goed kijkt je dan ook die zelfde houding terug de pinken wijzen naar de borst
waardoor je hem goed er in rolt,als je het goed doet gaat het echt verrot zeer doen.
Weet je waar ik goeie biceps gains mee heb gemaakt? Met het I Go/You Go principe. Dit heb ik eens op een zondag 1 uur achter elkaar gedaan en ik geloof dat hij in die week die erachter kwam echt gegroeit is, jammer, ik had het moeten opmeten, nu zijn mijn biceps, net gemeten, zonder pomp, aangespannen 34,5 cm. Ik weet niet of dat goed is voor m'n leeftijd maar het ziet er goed uit in ieder geval.
"Go Hard or Go Home"
"Welcome to The Pain Zone, This is Were We Live"
het is geen oefening maar een weider principle, je hebt er een trainingsmaat voor nodig, je doet bijvoorbeeld staande barbell curls en dan gaat je maat tot failure daarna pak jij meteen de barbell over en gaat tot failure, dan pakt je maat de barbell meteen weer en gaat hij weer tot failure, dan jij weer, dan hij weer enz. enz. tot zo lang je wilt, het aantal reps word natuurlijk alsmaar kleiner, net zoals arnold in z'n boek beschrijft is het enige nadeel er aan de extreme spierpijn de volgende dag, btw snipke dat boek raad ik je erg aan, The New Encyclopedia Of Modern Bodybuilding door Arnold, ISBN 0684857219 kost bij nl.bol.com 26,99 het is ongveer 850 bladzijdes, alleen in het Engels verkrijgbaar.
"Go Hard or Go Home"
Daar hoef je natuurlijk geen trainingsmaat voor te hebben, leuker is het wel natuurlijk. Als je tot failure door bent gegaan leg je de stang even op een bankje en gaat na een tijdje weer door tot failure etc.
Ik ga het trouwens komende week even proberen. Als ik m'n biceps getraind heb brandt ie wel (vooral na 21s) maar de volgende dag heb ik daar nauwelijks spierpijn hoe kan da?
Als je een tijdje traint dan gaat de spierpijn verminderen, meestal als je dan iets veranderd of iets doet zoals I Go/You Go krijg je veel spierpijn maar dat verschilt ook per persoon.
"Go Hard or Go Home"
je traind 4 jaar en je weet eigelijk nix van? hoe kan da? lees je wel veeL? probeer u biceps 2 keer per week trainen dus bv maandga doe je 3 ozfeninge en en na 3dage of 2 (als ze helemaal hersteld zijn) kun je op nieuw biceps gaan traine weel een oefening van 7sets en meer reps.gdz
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment