2x/week?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@john87
    Goede post kerel!!
    je moet daarom zelf kijken of je tot faillure wilt gaan of niet. heeft het resultaat of juist niet.
    je zult dus zelf moeten proberen wat voor jou werkt en een resultaat geeft waar jij tevreden mee bent.
    kijk dus niet naar wazige vergelijkingen tussen persoon1 en persoon 2 want dit slaat nergens op.
    geen enkel persoon is het zelfde. dus lekker proberen en kennis op doen over trainingsmethoden en je komt vanzelf een goede methode tegen.
    succes
    gr

Comment

ben toevallig ooko deze week 2x per week alle spiergroepen ik train 4x 2x in de week borst triceps bovenrug en nog wa dacht ik en de andere 2x de rest zoals schouders onderrug biceps etc.. Ik trainde eerst 3 trainingen 3x ook alle spiergroepen maar heb het nou wat zwaarder gedaan en 2x elke spiergroep in 4 trainingen.
      on the road to get huge

Comment

@hardcoremenneke
        als ik jou was zou ik toch kiezen voor 1x per week elke spiergroep trainen. en gezien je lichaamsbouw flink eten.
        zelf heb ik ook alles 2x per week getraind. ik dacht dat het beter zou zijn en het voelde goed. maar het resultaat was veel minder dan bij het 1x per week trainen.
        en zoals je zelf zegt met rustig aan opbouwen bereik je meer.........................

gr erik

Comment

Dit is dus rustig opbouwen wat hij doet Erik, hij komt van een full-body, doet nu een 2-dagen split en zal eerdaags wel overstappen naar een verder uitgebreide split...
          Is ook nog hartstikke jong en voor optimaal resultaat bij iedere spiergroep 1x per week moet je wel echt zwaar trainen, is voor een 15-jarige niet de beste manier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X