Buikspieren trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren trainen?

yuw mensen,

even een vraag ik heb vandaag op de sportschool mijn vetpercentage gemeten en dat was 9,9%. Ik dacht zelf dat ik moest afvallen maar omdat ik vind dat ik een buik heb. De sportinstructeur zegt dat ik niet moet afvallen en gewoon me buikspieren moet trainen.

Nu is mijn vraag, wat is de snelste en mooiste manier om buikspieren te krijgen. (6pack)...liever mooi dan snel.

Alvast bedankt

Gewoon een goed schema samenstellen waarbij de onderste, de bovenste en de zijwaartse buikspieren allen aangesproken worden.

Voorbeeld:

-beenheffen
    -crunches
    -zijwaarts buigen met dumbell
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wat mr.symmerty zegt + een laag lichaamsvet percentage. Ik heb ergens gelezen dan 8% bf het beste is weet niet zeker of dat klopt. Of iemand als dit verkeerd is dit wil verbetere maar ik denk niet dat je die 8% echt na moet streven hoor, neem gewoon ene lekker laag bodyfat percentage en ga lekker trainen en dan komt het over het algemeen helemaal goed, vraag aan instructeurs of je de oefeningen helemaal correct uitvoert.

ik vind persoonlijk trouwens 8% te weinig denk ik dat het niet mooi is, en als ik u was zou ik er wat memme bove traine:P

Succes
      Last edited by Dealer; 09-09-2006, 21:32.

Comment

Indd laag bf hebben,
        Sinds ik iedere dag mijn buikspieren doe en mijn bf lager wordt, zijn ze duidelijk zichtbaar, check mijn profiel maar eens.
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

En @ corina: Nette foto in je profiel:P doeje goed

Maar naast het hebben van een laag body-fat percentage zou ik hoe dan ook zeer zeker zorgen voor een goede massa daar. Ik vind persoonlijk het beter om echt dikke blokken te hebben dan een stel platte plaatjes die je simpelweg alleen ziet omdat je een laag bodyfat percentage hebt.

Comment

Originally posted by Dealer View Post
            Wat mr.symmerty zegt + een laag lichaamsvet percentage. Ik heb ergens gelezen dan 8% bf het beste is weet niet zeker of dat klopt. Of iemand als dit verkeerd is dit wil verbetere maar ik denk niet dat je die 8% echt na moet streven hoor, neem gewoon ene lekker laag bodyfat percentage en ga lekker trainen en dan komt het over het algemeen helemaal goed, vraag aan instructeurs of je de oefeningen helemaal correct uitvoert.

ik vind persoonlijk trouwens 8% te weinig denk ik dat het niet mooi is, en als ik u was zou ik er wat memme bove traine:P

Succes
            % zegt niet heel veen
            licht er ook aan waar het vet zig verzalmeld

bij de een zie je abs bij 8% bij de ander al bij 10%
            Who's the Chef

Comment

Ja dat klopt wel waar het zich verzameld maar dat betekend alsnog dat je een laag bf% moet hebben om je abs een beetje goed te kunnen zien. Zoals je zelf al zegt; bij de een zie je het bij 10% en bij de ander bij 8%.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X